  • 1. Data: 2012-04-18 10:41:09
    Temat: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 zł
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    Przymierzam się do zakupu TV z DVB-T, HD Ready w cenie ok. 1000 zł, który
    będzie odbierał z anteny naziemnej.
    Mam na oku 5 modeli:
    SAMSUNG LE32D450
    LG 32LK330
    TOSHIBA 32AV833
    GRUNDIG 32GLX4000
    PHILIPS 32" PFL9632D/10
    Który byście polecali?

  • 2. Data: 2012-04-18 10:59:35
    Temat: Re: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 z?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-04-18 10:41, gucio pisze:
    > Przymierzam si? do zakupu TV z DVB-T, HD Ready w cenie ok. 1000 z?, kt?ry
    > b?dzie odbiera? z anteny naziemnej.
    > Mam na oku 5 modeli:
    > SAMSUNG LE32D450
    > LG 32LK330
    > TOSHIBA 32AV833
    > GRUNDIG 32GLX4000
    > PHILIPS 32" PFL9632D/10
    > Kt?ry by?cie polecali?

    z tego co podajesz to samsunga lub toshiba, ale nie lepiej dopłacić
    i kupić nowsze LED LCD ?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 3. Data: 2012-04-18 11:14:47
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    > z tego co podajesz to samsunga lub toshiba, ale nie lepiej dopłacić
    > i kupić nowsze LED LCD ?

    może i osobiście tak bym zrobił, ale to TV (może śmiesznie zabrzmi) dla
    babci. Myślę, że z tej 5-ki spokojnie wystarczy :)

  • 4. Data: 2012-04-18 11:17:38
    Temat: Re: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 zł
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    gucio nabazgrał(a):

    > Przymierzam się do zakupu TV z DVB-T, HD Ready w cenie ok. 1000 zł, który
    > będzie odbierał z anteny naziemnej.
    > Mam na oku 5 modeli:
    > SAMSUNG LE32D450

    Kupowałem chyba taki (albo D400) rodzicom i powiem że spisuje się bardzo
    dobrze, ma wszystko co potrzeba dla ludzi 60+ :)

  • 5. Data: 2012-04-18 11:21:36
    Temat: Odp: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 zł
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > gucio nabazgrał(a):

    > Kupowałem chyba taki (albo D400) rodzicom i powiem że spisuje się bardzo
    > dobrze, ma wszystko co potrzeba dla ludzi 60+ :)

    Dla nich chyba najważniejszą funkcją byłoby umiejętność prawidłowego
    przełączania się z Letterboxa na 4:3 i 16:9, z pominięciem analizy loga
    stacji, zarówno na analogu jak i dvb-t.
    Ale wątpię, żeby cokolwiek w tej cenie rzeczywiście dobrze to obsłużyło.

  • 6. Data: 2012-04-18 12:39:52
    Temat: Re: Odp: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 zł
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    > stacji, zarówno na analogu jak i dvb-t.
    > Ale wątpię, żeby cokolwiek w tej cenie rzeczywiście dobrze to obsłużyło.

    Chyba przesadzasz z tymi wymaganiami.
    U większości ludzi znacznie przed "60" panoramiczne telewizory, kineskopowe i
    płaskie są ustawione na tryb "super zoom" lub podobny, przy którym obraz
    wypełnia cały ekran.
    Gdy u znajomych, nie mogąc patrzeć na grube baby, przestawię TV tak, by
    postaci były proporcjonalne a kółka okrągłe to mają pretensje, że popsułem im
    telewizor, "bo są jakieś czarne pasy albo coś (troszkę) obcięte u góry i
    dołu".
    Każą przywrócić poprzednie ustawienia.

  • 7. Data: 2012-04-18 12:47:03
    Temat: Odp: Odp: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 zł
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > kineskopowe i
    > płaskie są ustawione na tryb "super zoom" lub podobny, przy którym obraz

    Tak, wiem i dlatego dobry automat załatwiłby część problemu, w dvb-t
    większość już jednak leci w 16:9.

  • 8. Data: 2012-04-18 13:16:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 kwietnia 2012 10:59:35 UTC+2 użytkownik pawell32 napisał:
    > z tego co podajesz to samsunga lub toshiba, ale nie lepiej dopłacić
    > i kupić nowsze LED LCD ?
    Co zyska dzięki LED? Wyda więcej korzyść nijaka
    LCD 32cale kupi spokojnie poniżej 1000zł- w tesco sa chyba 3 modele w cenach poniżej
    1000zł.
    Marka tu specjalnego znacznia nie ma.
    Gdzieś tu po sasiedzku jest wątek o Akai za 899zł.

  • 9. Data: 2012-04-18 13:25:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 kwietnia 2012 10:41:09 UTC+2 użytkownik gucio napisał:
    > Przymierzam się do zakupu TV z DVB-T, HD Ready w cenie ok. 1000 zł, który
    > będzie odbierał z anteny naziemnej.
    > Mam na oku 5 modeli:
    > SAMSUNG LE32D450
    > LG 32LK330
    > TOSHIBA 32AV833
    > GRUNDIG 32GLX4000
    > PHILIPS 32" PFL9632D/10
    > Który byście polecali?

    Bierz najtańszy z tych które są wizualnie najładniejsze Twoim zdaniem, a jak duzych
    różnic w cenie nie ma to bierz taki gdzie w standardzie daja dłuższą gwarancje.
    Uzytkowych różnic raczej tu nie będzie
    Ja przed swiętami szukałem własnie tv 32cale to o dziwo ceny w sklepach wysyłkowych
    łącznie z przesyłka były wyższe niez w sklepach stacjonarnych. Ostatecznie kupiłem
    jakiegoś samsunga w Tesco za ok 950zł

  • 10. Data: 2012-04-18 13:38:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-18 10:59, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > z tego co podajesz to samsunga lub toshiba, ale nie lepiej dopłacić
    > i kupić nowsze LED LCD ?

    Ja bym polecił LG lub Toshibę z tej listy, a co do Samsungów to wiadomy
    jest mój stosunek do wyrobów tej firmy (mam nadzieję, że sobie nie
    schlebiam ;) ) - tutaj dla ilustracji zdjęcie z przedwczoraj:
    http://img703.imageshack.us/img703/3298/201204161815
    04cr.jpg
    Jak szedłem do sklepu to jeszcze działał :)
    Niby losowy przypadek, ale...

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak