  • 1. Data: 2012-01-16 22:01:55
    Temat: Jaki bonus w Plusie za przeniesienie do nich numeru?
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    Jaki bonus dostaje się w Plusie za przeniesienie do nich numeru do
    jakiegoś pre-paidu (Simplus, 36i6, SamiSwoi, coś jeszcze?)?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2012-01-16 22:18:56
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Tu masz opis http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=836369 ale za SIM-a trzeba
    zapłacic około 12 zł więc raczej to kiepski interes.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-01-17 20:04:00
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Damian News" <s...@s...net.pl> napisał w wiadomości
    > Tu masz opis http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=836369 ale za SIM-a trzeba
    > zapłacic około 12 zł więc raczej to kiepski interes.

    OIDP to później 10 zł (netto) jest na karcie.
    --
    M.

  • 4. Data: 2012-01-18 20:37:55
    Od: X X <t...@g...com>

    On 17 Sty, 21:04, "Maciej Muran" <m...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Damian News" <s...@s...net.pl> napisał w
    wiadomościnews:4f14a258$1@news.home.net.pl...

    > OIDP to później 10 zł (netto) jest na karcie.
    > --
    > M.

    Na simie jest zero złotych. Na serio..., wiem bo sam numer do plusa
    przenosiłem.

  • 5. Data: 2012-01-19 13:20:19
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    Użytkownik "X X" <t...@g...com> napisał
    > Na simie jest zero złotych. Na serio..., wiem bo sam numer do plusa
    > przenosiłem.

    Numerów do Plusa przeniosłem kilka. Płaciłem w kasie salonu firmowego 12 zł
    a potem po *100# miałem 10 zł. Na serio...
    Tyle tylko, że to było dawno temu.

    --
    M.