  • 11. Data: 2023-02-07 11:13:07
    Temat: Re: Jaki koszt numeru w 2023?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-02-2023 o 11:11, Mac Ka pisze:

    > A w jakiej ofercie? Chętnie skorzystam. Zakładam, że to 0 nie wynika z tego, że nie
    korzystasz.

    Oferta "cebula" - czyli przenoszenie nr co kilka miesięcy. ;-)

  • 12. Data: 2023-02-07 11:53:14
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    > Oferta "cebula" - czyli przenoszenie nr co kilka miesięcy. ;-)

    ?

    MK

  • 13. Data: 2023-02-07 12:02:58
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    > Gdyby nie fakt, że jestem zatwardziałym prepaidowcem, to bym to sobie wziął.

    Ceny ofert prepaid chyba rosną, w znanym mi przykładzie użytkownikowi Orange Flex w
    jednym m-cu zabrakło danych na kilka dni, dokonał zmiany na wyższy pakiet (zgodnie z
    reklama) i już nie dało się wrócić na niższy, bo został wyłączony, teraz minimum 30
    PLN. Teraz umowa na czas określony może zabezpieczyć przed zmianami, które raczej
    będą w górę niż w dół.

    MK

  • 14. Data: 2023-02-07 18:49:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Feb 2023 11:51:11 -0800 (PST), w
    <f019a5e3-f8d9-4860-92a4-acfc861a282bn@googlegroups.
    com>, Mac Ka
    <m...@i...pl> napisał(-a):

    > Cześć,
    > dawno nie śledziłem cen abonamentów/substrypsji/pakietów w telefonii. Ile teraz
    płacicie za za nuemr z no limit i pakietem danych?
    > Ja chyba od ponad 2 lat korzystałem z subskrypcji w Heyah, koszt 39PLN za 60 dni,
    no limit + 20 GB + Roaming RLAH podnad 6 GB.

    10zł/m-c, UPC, no-limit + 10GB

  • 15. Data: 2023-02-07 19:40:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podaj taryfę, bo z moich linków "dobrych ofert" to jakieś horrendum wychodziło.

    -----

  • 16. Data: 2023-02-07 22:49:52
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 18:55:04 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):

    > 10zł/m-c, UPC, no-limit + 10GB

    A już nie trzeba mieć umowy na czas określony z UPC? Nie chcialbym zmieniać swojej
    oferty, bo mam pełny pakiet za mniej niż 65 PLN. No i chyba aby uzyskać taką cenę
    trzeba dać zdobę na profilowanie na podstawie danych komórkowych i kablowych (także z
    dekodera telewizji).

    MK

  • 17. Data: 2023-02-08 00:16:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 7 Feb 2023 13:49:52 -0800 (PST), w
    <aa26d5e6-9de6-420c-b116-da6f7d283c36n@googlegroups.
    com>, Mac Ka
    <m...@i...pl> napisał(-a):

    > A już nie trzeba mieć umowy na czas określony z UPC? Nie chcialbym zmieniać swojej
    oferty, bo mam pełny pakiet za mniej niż 65 PLN.

    Trzeba być klientem, ale szczegółów nie znam. A że i tak jestem, to nie
    wnikałem :)

    > No i chyba aby uzyskać taką cenę trzeba dać zdobę na profilowanie na podstawie
    danych komórkowych i kablowych (także z dekodera telewizji).

    Tego też nie wiem.

  • 18. Data: 2023-02-08 07:51:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z telefonem (numerem) stacjonarnym?

    -----

  • 19. Data: 2023-02-08 08:42:46
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    środa, 8 lutego 2023 o 07:51:06 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > -----

    Nie, tylko Telewizja i Internet. Już od dawna usług telekomunikacyjnych nie kojarzę z
    telefonia stacjonarną :D.

    MK

  • 20. Data: 2023-02-08 10:48:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jasne, wyślij więc faks GSM-em.
    Potencjalnym spamerom podaję stacjonarny, nie wysyłają SMS-ów ;-).

    -----