  • 1. Data: 2015-03-03 08:33:22
    Temat: Jaki monitor 1920 x 1200 z dzwiekiem HDMI?
    Od: " 666" <...@...6>

    Ciężko się przebić przez specyfikacje, może ktoś z Was wie:
    Czy jest na rynku monitor 16:10 (chętnie paroletnie poleasingowe), może być 24'',
    który przeczyta dźwięk z wejścia HDMI i puści na
    wbudowane głośniki ewentualnie na doczepianą belkę?
    Dodatkowe wymaganie to wejście VGA (D-Sub).
    Strzelam, że może któryś z modeli HP (chyba większość HP ma D-Sub), ale sprzedawcy
    mącą w opisach (np. co innego piszą w tytule, a
    co innego w treści ogłoszenia).

  • 2. Data: 2015-03-03 10:23:22
    Temat: Re: Jaki monitor 1920 x 1200 z dzwiekiem HDMI?
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    666 wrote:
> [...]
    > Strzelam, że może któryś z modeli HP (chyba większość HP ma D-Sub), ale
    > sprzedawcy mącą w opisach (np. co innego piszą w tytule, a co innego w

    Chyba każdy monitor posiadający HDMI i głośniki zagra przez HDMI.
    Oczywiście, jeśli karta graficzna puści dźwięk przez HDMI.
    U mnie tak gra przez HDMI Eizo EV2450. Ale chcesz 1920×1200, to byłby
    potrzebny jego większy brat EV2455. Głośniki w monitorach są słabiutkie.

  • 3. Data: 2015-03-03 11:25:08
    Od: " 666" <...@...6>

    W innym wątku ktoś polecał NEC EA244WMi
    Ma wejścia m.in. HDMI oraz wbudowane głośniki.
    Tyle, że znikąd nie wynika, czy ten monitor zagra dźwięk z HDMI, czy raczej
    trzeba ciągnąć osobny przewód audio, co czasem jest wręcz niemożliwe (jeśli
    źródło nie ma osobnego wyjścia audio).

    -----

  • 4. Data: 2015-03-05 00:37:37
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    666 wrote:
> [...]
    > raczej trzeba ciągnąć osobny przewód audio, co czasem jest wręcz
    > niemożliwe (jeśli źródło nie ma osobnego wyjścia audio).

    NEC nie mam i nie miałem, ale dlaczego nie miałby grać przez HDMI?
    Zanim kupiłem Eizo, sporo czytałem na temat tego NECa, bo w cenie Eizo
    1920×1080 u NECa dostaje się 1920×1200. Jednak zdecydowałem się na Eizo,
    bo 1. Made in Japan, 2. nowy, nowoczesny model z cienką ramką i
    oszczędzaniem energii, 3. o tym NECu chodziły ploty, że coś w nim mruga
    przy czymśtam.

  • 5. Data: 2015-03-17 10:02:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Poldek wrote:

    > oszczędzaniem energii, 3. o tym NECu chodziły ploty, że coś w nim mruga
    > przy czymśtam.

    W tym modelu nie chodziło o mruganie na zmniejszonej jasności, tylko o
    mruganie niektórych egzemplarzy na obszarach o jednolitej szarości.
    Tylko powtarzam ploty wyczytane gdzieś w internecie w czasach, kiedy
    rozważałem ten monitor. Nigdy nie miałem tego monitora.