  • 1. Data: 2009-04-06 19:24:39
    Temat: Jaki olej wlać?
    Od: trud <t...@o...eu>

    Witam.

    Jaki jest możliwie najlepszy olej, który mogę wlać do singla 250ccm, 4T,
    długi skok, jeden olej do wszystkiego? Interesuje mnie, jakość w ocenie
    użytkowników.
    --
    pozdrawiam
    trud

  • 2. Data: 2009-04-06 20:30:07
    Temat: Re: Jaki olej wlać?
    Od: paw <g...@g...pl>

    trud wrote:
    > Witam.
    >
    > Jaki jest możliwie najlepszy olej, który mogę wlać do singla 250ccm, 4T,
    > długi skok, jeden olej do wszystkiego? Interesuje mnie, jakość w ocenie
    > użytkowników.

    motul 5100 ester 10w-40
    i zmieniaj go o 15% czesciej niz instrukcja gada.

  • 3. Data: 2009-04-06 20:30:51
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    paw pisze:

    > i zmieniaj go o 15% czesciej niz instrukcja gada.

    Bo ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-04-06 20:35:32
    Od: paw <g...@g...pl>

    Kuczu wrote:

    > Bo ?

    bo bedzie pieknie silnik wyczyszczony z ubocznych efektow uzywania
    polsyntetyka miast syntetyka.

  • 5. Data: 2009-04-06 20:38:12
    Od: a...@g...com

    On 6 Kwi, 22:35, paw <g...@g...pl> wrote:

    > bo bedzie pieknie silnik wyczyszczony z ubocznych efektow uzywania
    > polsyntetyka miast syntetyka.
    A jakie to są uboczne efekty półsentytyka? A syntetyk to by trzeba
    było 30% częściej?

    --
    Artur

  • 6. Data: 2009-04-06 20:46:33
    Od: paw <g...@g...pl>

    a...@g...com wrote:
    > A jakie to są uboczne efekty półsentytyka? A syntetyk to by trzeba
    > było 30% częściej?
    >
    > --
    > Artur
    nie. syntetyk nominalnie.
    polsyntetyk zreszta tez, ale jak juz dbac o moto to czemu nie

    nie, syntetyk normalnie, wg wskazan.
    mineralny ciut czesciej. A poza tym, moja prywatna opinia jest taka ze
    najlepszy olej do moto srednio-mocno obciazonego to minaralny olej
    wlasnie. Lecz zmieniany czesciej, gdyz wytwarzaja sie uboczne zwiazki
    chemiczne, jak rowniez traci on duzo szybciej swoje wlasciwosci. A ponad
    to minaral ma duzo lepsze wlasciwosci czyszczace. Wiem, ze wsadzilem kij
    w mrowisko, jednak to tylko moja opinia i nie twierdze ze jedynie
    sluszna :)

    Reasumujac, luz, dyskusja. Sluchanie.

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-04-06 20:48:03
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    paw pisze:

> [...]
    > to minaral ma duzo lepsze wlasciwosci czyszczace. Wiem, ze wsadzilem kij
    > w mrowisko, jednak to tylko moja opinia i nie twierdze ze jedynie

    Ale 1. kwietnia to juz byl pare dni temu...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-04-06 20:56:50
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu":

    > Ale 1. kwietnia to juz byl pare dni temu...

    Wielkoduszny jestes:))

    --
    zakan

  • 9. Data: 2009-04-06 22:09:10
    Od: a...@g...com

    On 6 Kwi, 22:46, paw <g...@g...pl> wrote:

    > nie. syntetyk nominalnie.
    > polsyntetyk zreszta tez, ale jak juz dbac o moto to czemu nie

    Dbanie to wymiana oleju co określony przebieg.
> [...]
    > to minaral ma duzo lepsze wlasciwosci czyszczace. Wiem, ze wsadzilem kij
    > w mrowisko, jednak to tylko moja opinia i nie  twierdze ze jedynie

    A na czym opierasz tą opinię o tym mineralnym? Od kiedy to mineralne
    oleje mają lepsze właściwości czyszczące? Mam nadzieje że to tylko
    żarty :-)

    --
    Artur

  • 10. Data: 2009-04-07 07:54:36