  • 1. Data: 2010-09-20 17:33:42
    Temat: Jaki ścigacz 50cm najtaniej?
    Od: dagoba <pedro1997@_NOSPAM_tlen.pl>

    Witam. Pytanie jak w temacie. Nie zależy mi o to, żeby motor był jakiś
    zajenowy może być nawet z kanciasyumi lampami byla wyciągał więcej niź 80
    km/h i był przystosowany do drogi. Mam zamiar nim jeździć do szkoły. Mam
    do wydania nie wiele więcej niż 2000zł więc dla tego proszę o jakiś
    niekonieczne nowoczesny.

  • 2. Data: 2010-09-20 18:16:51
    Temat: Re: Jaki ścigacz 50cm najtaniej?
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > niekonieczne nowoczesny.

    ja używałem do szkoły Suzuki Sawadża

    jk

  • 3. Data: 2010-09-20 18:39:29
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 20 Wrz, 19:33, dagoba <pedro1997@_NOSPAM_tlen.pl> wrote:
> [...]
    > km/h i był przystosowany do drogi. Mam zamiar nim jeździć do szkoły. Mam
    > do wydania nie wiele więcej niż 2000zł więc dla tego proszę o jakiś

    "Motorower to zgodnie z art. 2 ust. 46 ustawy Prawo o ruchu drogowym -
    pojazd jednośladowy lub dwuśladowy zaopatrzony w silnik spalinowy o
    pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3, którego konstrukcja
    ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h."

    To w kwestii tego, jeżeli ma być użytkowany jako motorowem, ten motor.

    To bylo moje pierwsze przypieprzenie sie w stylu "preclowym".
    Dziekuje, dobranoc.
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 4. Data: 2010-09-20 18:47:41
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2010-09-20 18:48:36
    Od: Barnaba <p...@g...com>

  • 6. Data: 2010-09-20 18:49:23
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Barnaba <p...@g...com> wrote:

    >To w kwestii tego, jeżeli ma być użytkowany jako motorowem, ten motor.

    A bylo tam cos o tem, ze to ma byc motorower? Motor ma byc, ścigacz,
    pięćdziesiątka;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2010-09-20 18:50:17
    Od: dagoba <pedro1997@_NOSPAM_tlen.pl>

    Chodzi mi głównie o prędkość ponieważ często takie motorki mają dźwięk
    nawet porządny dzęki tłumiką wiec raczej dudki się raczej mnie nie
    doczepią:P
    A do kolegi mam pytanie o jakie to suzuki chodzi bo nie ma w google
    jakiejś sawadży:O.

    Dziękuję.

  • 8. Data: 2010-09-20 21:50:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-20 19:33, dagoba pisze:
> [...]
    > 80 km/h i był przystosowany do drogi. Mam zamiar nim jeździć do szkoły.
    > Mam do wydania nie wiele więcej niż 2000zł więc dla tego proszę o jakiś

    O kurew. To zaczyna byc nawet smieszne :) Widze ze szkole zaczynasz
    dopiero poznawac, za jakis czas dotrzesz na lekcje jezyka polskiego.
    Powodzenia !!

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 9. Data: 2010-09-21 06:51:41
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-20 20:49, Jacot pisze:

    > A bylo tam cos o tem, ze to ma byc motorower? Motor ma byc, ścigacz,
    > pięćdziesiątka;)

    Gdzies, kiedys widzialem ogloszenie gpz 500 zarejestrowany na motorower,
    to sie dopiero zdziwilem, moze wlasnie o takie cus chodzi

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 10. Data: 2010-09-21 13:20:56
    Od: dagoba <pedro1997@_NOSPAM_tlen.pl>

    > O kurew. To zaczyna byc nawet smieszne :) Widze ze szkole zaczynasz
    > dopiero poznawac, za jakis czas dotrzesz na lekcje jezyka polskiego.
    > Powodzenia !!

    Czy było by tobie tak miło, jakby ktoś się z ciebie wyśmiewał tylko dla
    tego, że popełnia błędy, bo ci się klawiatura zacięła? Bo mi akurat nie.
    Ja proszę o to, co napisałem w poście a nie o wyśmiewanie! Więc jeszcze
    raz pytam o poradę jaki ścigacz o pojemności 50cm3 polecacie i żeby był
    jak najtańszy?