  • 1. Data: 2016-06-06 09:20:59
    Temat: Jaki telefon?
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Szukam dla siebie telefonu. Wymagania:
    - 4,7" - 5,2" HD, o szerokim zakresie regulacji jasności, czytelny na
    zewnątrz,
    - CPU >= 4 rdzenie,
    - >= 2 GB RAM,
    - >= 16 GB ROM,
    - dualsim, najlepiej nie hybrydowy,
    - gniazdo kart pamięci,
    - LTE w obu slotach, a nie tak jak mam w obecnym telefonie, że drugi slot
    jest tylko 2G,
    - akumulator >= 3000 mAh najlepiej łatwo wymienialny,
    - czujnik oświetlenia,
    - przycisk aparatu,
    - długie wsparcie producenta,
    - dioda sygnalizacyjna,
    - podświetlane klawisze,
    - łatwo dostępne akcesoria.
    - cena do 1000 zł, ew. trochę więcej jeśli będzie warto,
    - nowy z Polski i z 24 m gwarancji.
    Systemu nie podaję, bo wiadomo, że tylko Android spełnia powyższe wymagania.
    Co byście mi polecili?

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 2. Data: 2016-06-06 09:34:45
    Temat: Re: Jaki telefon?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 06.06.2016 o 09:20, Marcin G. pisze:
    > Systemu nie podaję, bo wiadomo, że tylko Android spełnia powyższe
    > wymagania.
    > Co byście mi polecili?

    Może Samsung Galaxy S6?

  • 3. Data: 2016-06-06 09:41:59
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-06 o 09:20, Marcin G. pisze:
> [...]
    > - nowy z Polski i z 24 m gwarancji.
    > Systemu nie podaję, bo wiadomo, że tylko Android spełnia powyższe

    Troszkę więcej ale chyba spełnia wszystkie wymagania:

    http://allegro.pl/sony-xperia-z3-dual-sim-d6633-fv23
    -gw24m-akc-m-i6158206987.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2016-06-06 09:50:06
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup
    > Może Samsung Galaxy S6?

    Nawet nie chce mi się sprawdzać jego specyfikacji przy tej cenie.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.