  • 1. Data: 2009-10-18 12:14:40
    Temat: Jaki telefon do 600 pln nowy?
    Od: "Miecio" <h...@v...pl>

    Witam,
    po kilku godzinach googlania, porownywania specyfikacji i czytania komentarzy na
    telepolis.pl nadal nie wiem, co wybrac. Prosba do Was o ew. sugestie - 2, 3 modele
    na ktorych warto sie skupic. Najwazniejsze funkcje (poza dzwonieniem) - aparat
    fotograficzny, latwosc pisania smsow, zywotnosc baterii.

    Pozdrawiam,
    Miecio

  • 2. Data: 2009-10-18 17:00:22
    Temat: Re: Jaki telefon do 600 pln nowy?
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > na ktorych warto sie skupic. Najwazniejsze funkcje (poza dzwonieniem) - aparat
    > fotograficzny, latwosc pisania smsow, zywotnosc baterii.

    to polece Ci to co sam ostatnio uzywam. N E63.

  • 3. Data: 2009-10-19 09:45:14
    Od: "Miecio" <h...@v...pl>

    > to polece Ci to co sam ostatnio uzywam. N E63.

    Calkiem, calkiem... gdyby mial 3Mp i AF to bym go bral pod uwage. Obecnie mam
    leciwego SE 750i z aparatem 2.0Mp i AF i wlasnie AF sie sypie. Robie b. duzo zdjec
    telefonem, dlatego ta funkcja jest dla mnie b. wazna.
    Kolega poleca mi Samsunga S5600(?)

    Pozdro,
    Miecio

  • 4. Data: 2009-10-19 18:49:26
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > leciwego SE 750i z aparatem 2.0Mp i AF i wlasnie AF sie sypie. Robie b. duzo zdjec
    > telefonem, dlatego ta funkcja jest dla mnie b. wazna.

    nigdy nie zwracam uwagi na aparat w telefonie bo zawsze sa one do
    du..., a zdjec telefonem robie 5 rocznie.
    S5600 nigdy nie uzywalem.