  • 1. Data: 2009-03-24 17:09:31
    Temat: Jaki telefon pod email (w miare normalna cena)?
    Od: "Dagmara" <d...@g...pl>

    cześć wszystkim ;)
    Stanęłam przed wyborem telefonu który będzie mi służył właściwie tylko do
    odbierania emaili i pisania smsów. Myślałam o czymś z gatunku HTC lub
    Blackberry ale ceny są powalające, naprawdę nie stać mnie na wydatek 1000 zł.
    Może więc jakieś rozwiązania typu Samsung czy LG z wysuwaną klapką i
    klawiaturą QWERTY? To chyba tańsza oferta.
    Nie używałam nigdy takich telefonów i nie wiem czy np. mogę sobie ustawić
    skrzynkę email typu POP3 czy muszę się zawsze logować przez webmail... I czy
    np. będę przez taki telefon mogła założyć sobie pocztę na Onecie, o2 czy w
    innych znanych portalach.
    Bardzo, bardzo proszę osoby obeznane z tematem o pomoc i doradzenie mi czegoś.
    Buziaki, Daga :*

  • 2. Data: 2009-03-25 19:08:30
    Temat: Re: Jaki telefon pod email (w miare normalna cena)?
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 17:09:31 +0000 (UTC), Dagmara napisał(a):

> [...]
    > innych znanych portalach.
    > Bardzo, bardzo proszę osoby obeznane z tematem o pomoc i doradzenie mi czegoś.

    Jeśli telefon może mieć duże rozmiary, to można wybrać coś z wcześniejszych
    modeli HTC, niekoniecznie używany, trafiają się jeszcze nowe, np. miałem
    kiedyś HTC TyTN (bez dwójki), do emaili i sms-ów idealny. Można
    skonfigurować sobie email przez POP3, regularne sprawdzanie poczty nie
    zużywało dużo transferu. Ma oczywiście WiFi, więc będąc w zasięgu hotspota
    internet staje się zupełnie bezpłatny. 3G też ma, można powiedzieć, że poza
    nawigacją ma wszystko ;> (gabaryty także ;) )

    Trudno mi cokolwiek napisać o innych modelach, szukaj w google wg schematu
    htc tytn recenzja
    lg model recenzja
    i czytaj recenzje o interesujących Cię modelach, skoro na grupie chłopaki
    nie garną się do odpowiedzi. (to pewnie też przez Play Fresh ;p )

    Pozdrawiam
    Tony

  • 3. Data: 2009-03-26 08:28:23
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    Ja osobiscie duzo wysylam emaili i odbieram

    uzywam do tego telefonu nokia e51, przy okazji posiada rowniez wifi,
    oraz wiele innych zalet,

    mozna podlaczyc klawiature pełną na bluetooth,
    jak chcesz qwerty to np nokia e63 lub n71
    w media nowa e63 w opolu 800zl kosztuje

  • 5. Data: 2009-03-26 08:49:35
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    może poszukaj w komunikatorach - ja kupiłem N9300 za 250 zł - super sprawa -
    poczty nie sprawdzam przez niego ale ma obsługe "IMAP4, POP3, APOP, SMTP,
    MIME, IMAP4-SSL/TLS, POP3-SSL/TLS, SMTP-SSL/TLS, OMA Data Synchronization"

    wersje 9300i z wifi można kupić w dobrym stanie za 400-500 zł a myślę że
    będzie lepszym rozwiązaniem niż LG etna np z wysuwaną klawiaturą... tyle że
    większy trochę niestety... ale praktyczny bardzo

  • 6. Data: 2009-03-26 12:00:31
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 20:08:30 +0100, Tony napisał(a):

> [...]
    > i czytaj recenzje o interesujących Cię modelach, skoro na grupie chłopaki
    > nie garną się do odpowiedzi. (to pewnie też przez Play Fresh ;p )

    Po pierwsze, LG Etna odpada - nie ma wifi, co w dzisiejszych czasach jest
    nie tyle brakiem co potwornym skandalem. (A wielka szkoda bo Etna ma dobrą
    klawiaturę, przyjemny wyświetlacz i obsługuje się go całkiem dobrze).

    Po drugie, zgadzam się, że HTC to dobry wybór, ale chyba trudno znaleźć coś
    w miarę nowego taniego, tj. w okolicach 500 zł...

    --
    - Kucing -

  • 7. Data: 2009-03-27 07:47:16
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Dagmara pisze:
> [...]
    > innych znanych portalach.
    > Bardzo, bardzo proszę osoby obeznane z tematem o pomoc i doradzenie mi czegoś.

    Ja kupiłem Samsunga i600 (do dostania za <350 zł) i jestem bardzo
    zadowolony.
    Pełna klawiatura Qwerty, klawisze małe, ale wygodne (pewnie masz
    mniejsze palce ode mnie, więc jeszcze lepiej)
    Telefon ma Wifi, więc jesli będziesz w zasięgu sieci bezprzewodowej,
    korzystasz z internetu za Free.
    Klient pocztowy obsługuje POP3 i IMAP, obsługuje wiele kont pocztowych,
    nie będziesz miała problemu z obsługą poczty chyba od żadnego dostawcy.
    W zestawie dostajesz 2 baterie - grubszą, na której telefon działa
    dłużej (mi przy raczej małym dzwonieniu 4-5 dni) i cieńszą, na której
    telefon działa 2 razy krócej, ale jest cienki i lekki.
    Dodatkowo telefon ma UMTS, więc w miastach będziesz miała naprawdę
    szybkie połączenie z Internetem.
    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 8. Data: 2009-03-28 00:57:37
    Od: "Antik" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w wiadomości

    > Ja kupiłem Samsunga i600 (do dostania za <350 zł) i jestem bardzo
    > zadowolony.

    Niedawno na Allegro poszedł za 260 zł. Simlock Play, gwarancja
    do maja 2009.