  • 1. Data: 2018-06-05 19:46:58
    Temat: Jaki telewizor 42 cale?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Do odbioru naziemnej cyfrowej telewizji.
    42-43 cale, cena 1200-1500 zł, Philipsy są solidne, jednak jak patrzyłem
    to Kruger&Matz ma Wifi.
    Dobrze by było na czymś nagrywać, np. na 8 GiB kluczu USB.
    Nie musi byc 4K, wystarczy 1920, FullHD

  • 2. Data: 2018-06-05 19:55:03
    Temat: Re: Jaki telewizor 42 cale?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-06-2018 o 19:46, Borneq pisze:
    > Do odbioru naziemnej cyfrowej telewizji.
    > 42-43 cale, cena 1200-1500 zł, Philipsy są solidne,

    Największe g... jakie w życiu miałem.
    Już lepiej Mantę wspominam.

  • 3. Data: 2018-06-05 19:56:47
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 05.06.2018 o 19:55, Cavallino pisze:

    > Największe g... jakie w życiu miałem.
    > Już lepiej Mantę wspominam.

    42 calowe LG dobre było, nawet miało 3D, ale nie używane, tylko po 5
    latach się zepsuł.

  • 4. Data: 2018-06-05 20:07:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-06-2018 o 19:56, Borneq pisze:

    > 42 calowe LG dobre było, nawet miało 3D, ale nie używane, tylko po 5
    > latach się zepsuł.

    Philipsy sprzedawali zepsute już w sklepie, całe szczęście że po roku
    walki udało się badziew (a nawet dwa) oddać.
    Teraz mam LG i sobie chwalę - głównie system operacyjny (Web OS), który
    przy mega dziadowskim androidzie, jest dopracowany jak rzadko który.

  • 5. Data: 2018-06-06 07:58:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-05 o 20:07, Cavallino pisze:
> [...]
    > Teraz mam LG i sobie chwalę - głównie system operacyjny (Web OS), który
    > przy mega dziadowskim androidzie, jest dopracowany jak rzadko który.

    A jak z kątami widzenia.
    W tamtym roku kupiłem Samsunga w podobnym rozmiarze i się załamałem.
    W porównaniu z 10 letnim Sharpem (który odpukać działa) to jakiś dramat.

  • 6. Data: 2018-06-06 20:32:45
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-06-2018 o 07:58, z pisze:

    > A jak z kątami widzenia.
    > W tamtym roku kupiłem Samsunga w podobnym rozmiarze i się załamałem.
    > W porównaniu z 10 letnim Sharpem (który odpukać działa) to jakiś dramat.

    Ale z lcd czy z plazmą?

  • 7. Data: 2018-06-06 22:56:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-06 o 20:32, Cavallino pisze:

    > Ale z lcd czy z plazmą?

    LCD. No może 8 letnim :-)

  • 8. Data: 2018-06-12 09:10:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 5 Jun 2018 19:46:58 +0200, w <pf6iai$qnc$1@node2.news.atman.pl>, Borneq
    <b...@a...hidden.pl> napisał(-a):

> [...]
    > to Kruger&Matz ma Wifi.
    > Dobrze by było na czymś nagrywać, np. na 8 GiB kluczu USB.

    Kup sobie używaną (bez dużego przebiegu) plazmę Panasonica.
    Ale nagrywanie odpada, tzn. może nagrać nawet na dysku, ale możesz odtwarzać
    tylko i wyłącznie na tym samym TV (ale może więcej nie potrzebujesz).

  • 9. Data: 2018-06-14 11:47:20
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jak dla mnie (sport) to jedynie z matrycą natywną 100/120 herców i dobrym
    upłynniaczem ruchu.
    Generalnie wszystkie modele 3D powinny być z matrycami 100-hercowymi (bo inaczej
    oglądanie nadawanego połówkowo 3D byłoby koszmarem).

    -----

  • 10. Data: 2018-06-14 11:50:07
    Od: ń <ń@ń.ń>

    No zobacz, jak zależy od konkretnego modelu.
    Z niższej półki HU6900 miał znacznie szersze kąty niż wyższy JU7000, obydwa UHD/4k.
    Do szerokich kątów trzeba szukać IPS, z jego innymi wadami.

    -----