  • 1. Data: 2010-09-12 19:00:23
    Temat: Jaki tuner tv do laptopa
    Od: z <z...@g...pl>

    Zamierzałem poczekać aż ruszy naziemna cyfrowa ale sytuacja pili i
    potrzebuję tunera tv do komputera (laptop Dell Studio Win7 64)
    Potrzebuję odebrać kilka kanałów z analogowej kablówki UPC i kilka
    kanałów z TNK na pionierze 1530.
    Bardzo zależy mi na jak najlepszym nagrywaniu najlepiej do divx i mp3
    No przynajmniej żeby nie było gorzej niż na AverTVStudio303 na blaszaku.
    Jako że budżet malutki to odpuściłem sobie urządzenia zewnętrzne i
    chciałbym do tego używać kompa (tego czy innego) jako że i tak chodzi
    cały czas.

    W lubelskim cyfrówka pewnie ruszy za 5 lat (jak zawsze) do tego czasu
    nie planuję żadnych cudów FullHD

    Czego szukać? Czy z win7 64 to będzie problem?
    A jak z linuxem? Będą sterowniki?

  • 2. Data: 2010-09-12 20:38:24
    Temat: Re: Jaki tuner tv do laptopa
    Od: z <z...@g...pl>

    Znalazłem coś takiego
    http://digihome.pl/hava/
    Wygląda super tylko jak to działa?
    Po wifi chyba. Jak z jakością i nagrywaniem?

  • 3. Data: 2010-09-13 05:24:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-12 21:00, z pisze:
    > Czego szukać? Czy z win7 64 to będzie problem?
    > A jak z linuxem? Będą sterowniki?

    pracuje po linuxem 64bit od 2 lat i nie mam problemów.
    ale nie nagrywam.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux