  • 1. Data: 2011-01-22 14:51:38
    Temat: Jakiś dodatek od Orange.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Orange mi nie odpowiada mailem na moje zapytanie i nie wiem co oni mi
    dodali i czy to prawda, że za free. Pewnie to jakiś "kruczek".
    To się pojawiło w moich środkach w abonamencie:
    dodatkowe ważne do suma
    Pozostała kwota limitu antybill shock 240,00 zł

    Parę dni temu kurier mi przyniósł telefon LG GT505 z naprawy w serwisie.
    Wymieniono płytę główną i doszły mi w tym telefonie 2 nowe aplikacje.
    Aplikacji Internet przedtem nie było.

    --
    animka