    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Jeszcze jeden przejazd i będzie wesele
    Date: Wed, 15 Jun 2022 23:38:29 +0200

    Pamiętacie jak jechałem pociągiem zamiast spaliniakiem i trafiłem na
    codzienną przerwę konserwacyjną. I kojarzyłem, że ze 30 lat temu też był
    ten problem i logo HAFAS kojarzyłem.

    "...następca systemu kupionego pod koniec XX wieku od kolei niemieckich
    pojawi się najwcześniej w 2023 roku"

    http://niusy.pl/@wydarzenia.interia.pl/ajv

    "Nocna walka o bilety PKP Intercity."

    Osobiście nie wierzę kompletnie w kolej. Ale też nie widzę za bardzo
    możliwości normalnego korzystania ze spalinówki bo prędzej czy później
    stracę prawko za jakieś błahe wykroczenia. No ale wakacje idą, nie
    bardzo wyobrażam sobie objechanie transportem zbiorowym tych wszystkich
    miejsc jakie planuję odwiedzić. Już prędzej zrobiłbym to z Twizy z jego
    ograniczeniami.

    Jutro znowu jadę. 4-ty raz. Aczkolwiek nadarzyła się okazja i nie
    pociągiem. Tak czy siak, 4x500zł oszczędności, czyli ... grzywna z
    mandatu za +69. Jak widać wiele mnie to nie kosztowało. Natomiast punkty
    ... 10pkt to ciągle jest blisko 50% rocznego kredytu. Zaraz wchodzi
    recydywa, byłoby 20. Polacy to bardzo frajerski naród. Z nowinek ...
    miało być że od teraz nie można zbijać w WORD a okazuje się, że jednak
    będzie można. To jest właściwe, można się szkolić. Obstawiam tylko, że
    nie są gotowi na to by przekazywać wartościową wiedzę.