  • 41. Data: 2014-12-21 16:20:57
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Często jeżdżę S5 na tym odcinku do teściów i nie potwierdzam - TIR-ów
    > jest dużo.
    > Może nie tyle co na A2, bo obcokrajowcy nie zjeżdżają na S5, ale dużo.

    Nie rozumiem.

    > Jasne.

    > Dokładnie tak.
    > Ale takie oczywistości rządzącym naszym krajem nigdy nie przychodzą do
    > głowy.
    > Za to przyklepują steki głupot wymyślanych przez Bublewiczową.

    Tak, trzeba przyznać, że babka ma nie po kolei...

  • 42. Data: 2014-12-21 20:45:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    .0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie rozumiem.

    Ale czego?
    Że jak korka nie ma to i tak zjeżdżają?
    Czy może jednak rozumiesz, ale nie chcesz przyjąć faktu do wiadomości?

  • 43. Data: 2014-12-21 22:18:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale czego?
    > Że jak korka nie ma to i tak zjeżdżają?
    > Czy może jednak rozumiesz, ale nie chcesz przyjąć faktu do wiadomości?

    Nie rozumiem o czym ma swiadczyc obecnosc samochodów na s5.
    Skąd wiesz ze nie jada do zadnej firmy na drodze 92 tylko ze objezdzaja A2
    i dalej na Warszawe?

    Zreszta wystarczy przejechac sie autostrada, albo przyobserwowac bramki,
    zeby wiedziec, ze wiekszosc nie zjezdza.
    Ten kilometrowy korek z czegos sie wział...

  • 44. Data: 2014-12-22 03:17:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Dec 2014 09:41:30 +0100, Cavallino napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Że co proszę?

    Ten wiadukt jakos wyraznie wczesniej oznaczony ze zamkniety i objazd
    wytyczony ?

    A ja czasem tez zakazy ignoruje, Ty zdaje sie tez - przynajmniej te od
    predkosci :-)

    No to skad wiesz ze omijaja platna s5 ?

    J.

  • 45. Data: 2014-12-22 03:28:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 20 Dec 2014 00:59:40 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A widzisz, ale mowiac o wyjechanie w strone Wrocławia to myslałem np. o
    > Komornikach etc.
    > Ale oczywiscie diagnoza pozostaje ta sama.

    Komorniki, Leszno - moze to by mialo jakis sens. Dalej juz nie.
    No chyba ze Zielona Gora, Berlin ..

    J.

  • 46. Data: 2014-12-22 10:09:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Dec 2014 15:24:12 +0100, Cavallino napisał(a):
> [...]
    > dużo.
    > Może nie tyle co na A2, bo obcokrajowcy nie zjeżdżają na S5, ale dużo.

    O ktorym odcinku S5 mowa - od A2 kolo Kleszczewa i PPO Nagradowice
    do 92 kolo Kostrzynia ?

    I mowisz ze duzo tirow zjezdza z A2, aby pojechac S5 i 92 do Wrzesni ?

    Tej mnogosci na S5 nie zauwazylem, ale tez nie rzucalaby sie w oczy.

    Tylko ze:
    a) S5 i 92 na tym odcinku sa platne,
    b) Kulczyk bardzo drogo chce za te 30km, bo 63 zl. W miare nowy tir
    zaplaci ~8zl viatoll.

    c) objazd to 5 km (10-15zl) i jakies 5 minut wiecej - bo 92 jest tam
    dwujezdniowa ... absolutnie nie mozna tego porownywac z przebijaniem
    przez miasto ... szczegolnie jak przez CB nadaja "prawie nie ma
    kolejki, gora 5 minut" :-)

    > Dokładnie tak.
    > Ale takie oczywistości rządzącym naszym krajem nigdy nie przychodzą do
    > głowy.
    > Za to przyklepują steki głupot wymyślanych przez Bublewiczową.

    Tylko ze to prywatna autostrada. Kulczyk nie nie ma stalego wplywu z
    akcyzy ani miliardow innych podatkow i mozliwosci dowolnego ciecia
    kosztow, np na NFZ, ze moze miec dobre serce :-)
    Na szczescie jak widac tirmani moga zaglosowac kolami.

    Miedzy Wrzesnia a Koninem tez takie tlumy na 92 ?

    J.

  • 48. Data: 2014-12-22 10:16:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Komorniki, Leszno - moze to by mialo jakis sens. Dalej juz nie.
    > No chyba ze Zielona Gora, Berlin ..

    Tez.
    Jest jeszcze przykład bardziej ekstremalny.

    Gniezno -> Tarnowo Podgórne.
    Trasa przez 5 i miasto - 67km
    Trasa przez S5 i A2 i S11 - 80km

    Sam jestem ciekaw którędy jeżdzą.
    Czas w zaleznosci od korków pewnie troche lub bardzo korzystny na korzysc
    dłuższej trasy.
    Ciekawe ktoredy tirowiec zrobiłby taka trase.

  • 47. Data: 2014-12-22 10:16:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ten wiadukt jakos wyraznie wczesniej oznaczony ze zamkniety i objazd
    > wytyczony ?

    No pewnie! Ale zdarzają się pojedynczy kierowcy ze nie zauwaza (szukasz
    drogi, rozgladasz sie szukajac czegos innego i znaku mozesz nie zauwazyc),
    ale jak tylko bedziesz tam probowal skrecic to ci przewaznie ktos krzyknie
    na CB.

    > A ja czasem tez zakazy ignoruje, Ty zdaje sie tez - przynajmniej te od
    > predkosci :-)

    Ale tam jest inna sytuacja - wiadukt jest zamkniety dla tirow bo sie
    rozpada, a przed wiaduktem sa zrobione betonowe szykany ograniczajace
    mozliwosc wjechania szerszych pojazdów.

  • 49. Data: 2014-12-22 18:03:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie rozumiem o czym ma swiadczyc obecnosc samochodów na s5.
    > Skąd wiesz ze nie jada do zadnej firmy na drodze 92 tylko ze objezdzaja A2
    > i dalej na Warszawe?

    Nudzisz i tyle.
    Stań sobie gdzieś z cb przy tym zjeździe i sprawdź ile pytań jest o drogę na
    Wrześnię i dalej.
    Generalnie EOD.

  • 50. Data: 2014-12-22 18:05:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .net...

    > Ten wiadukt jakos wyraznie wczesniej oznaczony ze zamkniety i objazd
    > wytyczony ?

    Oczywiście.
    Tak z 10 km, kilka węzłów i kilka lat wcześniej.

    > No to skad wiesz ze omijaja platna s5 ?

    A co ma piernik do wiatraka?
    Poznańskie odcinek S5 nie ma z Wrocławiem nic wspólnego, a jak znam życie to
    dlatego Ci ten Wrocław wyskoczył, bo tak Ci się hasło "S5" skojarzyło.

    Dla poznaniaka na razie S5 to tylko skrót nad morze, albo do Warszawy.