  • 11. Data: 2022-01-05 00:58:07
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jan 2022 23:43:12 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Jako płacący/decydujący to oni są moim niewolnikiem :]
    > SzahMat :)

    Wydaje ci sie.
    "nie mamy pana płaszcza i co ..." :-)

    J.

  • 12. Data: 2022-01-05 09:44:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.01.2022 o 00:58, J.F pisze:

    > Wydaje ci sie.
    > "nie mamy pana płaszcza i co ..." :-)

    Przez te wszystkie lata, zawsze mają mój płaszcz i nie zginęła mi
    jeszcze ani jedna złotówka :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 13. Data: 2022-01-05 21:27:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No właśnie, niech się pochwali.

    -----

  • 14. Data: 2022-01-06 14:20:06
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Nie dość, że jestem liberałem to mam szacunek dla czyjegoś
    > wyboru.

    cytuję :
    "żeby nie być niewolnikiem prepajda?"

    > Proste?

    nie. nie jest to proste. jeśli szanujesz czyjś wybór, to nie nazywaj go
    "niewolnikiem" jego wyboru

    ja również szanuje wybory innych ludzi. nawet jeśli są pozbawione sensu
    - to ich pieniądze. jednak nie potrafię być cicho, gdy do uzasadnienia
    podjętych decyzji dorabiają ideologię

    ToMasz

  • 15. Data: 2022-01-06 14:48:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 4 Jan 2022 23:29:39 +0100, w <6d2dows7q3lz$.s48xa6y6mept.dlg@40tude.net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mnie tylko interesuje co kolega ma za taryfe, ze placi 3zl/mc.

    Virgin Mini3.

  • 16. Data: 2022-01-06 15:47:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Da się jeszcze?
    Pasowałaby do nawigacji.

    -----

  • 17. Data: 2022-01-06 16:34:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.01.2022 o 14:20, ToMasz pisze:

    > cytuję :
    > "żeby nie być niewolnikiem prepajda?"

    > nie. nie jest to proste. jeśli szanujesz czyjś wybór, to nie nazywaj go
    > "niewolnikiem"  jego wyboru

    Nie na nazywam niewolnikiem jego wyboru a nazywam go niewolnikiem
    prepajda. Widać sensu nie rozumiesz. Inaczej:
    Jeśli ktoś chce być niewolnikiem, to może sobie nim być i szanuję jego
    wybór. Będzie niewolnikiem :]

    > ja również szanuje wybory innych ludzi. nawet jeśli są pozbawione sensu
    > - to ich pieniądze. jednak nie potrafię być cicho, gdy do uzasadnienia
    > podjętych decyzji dorabiają ideologię

    Tutaj nikt nie dorabia ideologii. Zasada jest prosta. Płacę jedną
    określoną cenę za usługę i mam wszystko.

    Prepajdziarz płaci za to co wykorzysta i musi dopłacać jak mu zabraknie,
    często bywa tak, że płaci więcej niż gdyby miał abonament.

    Ja nie muszę :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 18. Data: 2022-01-06 19:35:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-01-04 o 23:29, J.F pisze:

    > Mnie tylko interesuje co kolega ma za taryfe, ze placi 3zl/mc.

    Są stare oferty w Play niedostępne już od lat - tylko kontynuacje
    Ja mam np ok 4,20 zł/mc ale tylko internet i nie wiem ile tego jest.
    ale do mojego użytku to wystarcza.

  • 19. Data: 2022-01-07 10:52:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 6 Jan 2022 16:34:37 +0100, w <61d70c1d$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie na nazywam niewolnikiem jego wyboru a nazywam go niewolnikiem
    > prepajda.

    Nie wiem jak można być niewolnikiem prepaida, ale widać to wyższy stopień
    inteligencji :D

  • 20. Data: 2022-01-07 14:33:52
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Prepajdziarz płaci za to co wykorzysta i musi dopłacać jak mu zabraknie,
    > często bywa tak, że płaci więcej niż gdyby miał abonament.
    nie. prepaidziarz, dorosły prepaidziarz, to taki ktoś, kto płacił
    abonament i nagle spostrzegł, że wygaduje 300 minut, a płaci za parę
    tysięcy. jeśli tego faktu nie ma w dupie, to zaczyna kombinować.
    potrzebuje no limit - 19,90. w a2 czy potrzebuje wszystkiego? jeśli jest
    w stanie zrezygnować z nielimitowanych mmsów to 15zł w rodzinie.
    jest seniorem i tylko dada - no limit za 12.5 na same rozmowy. Używa
    telefonu kontaktowania się z ludźmi, a nie pieprzenia głupot - 9zł za
    300minut w virgin. i NAJWAŻNIEJSZE: doładowuje za +100zł, czasami
    dostając jakiś bonus, i przypomina sobie za rok że trzeba by doładować.

    dawno minęły czasy, gdzie doładowywało się za 5 zł i połączenie było
    przerywane w trakcie rozmowy.
    Napisałes że płacisz 30zł. może przejdź do "w rodzinie" i za to samo
    będziesz płacić 15zł.

    cokolwiek zrobisz - Twoja sprawa. ale nie argumentuj w sposób niezgodny
    z faktami

    ToMasz