  • 1. Data: 2009-03-13 10:31:52
    Temat: K800i awaria
    Od: "michhallski" <m...@o...pl>

    SE k800i rozładował się do wyłączenia ( normalne). Po podłączeniu do
    ładowarki nie wyświetlał ekranu l z logiem i komunikatem ładowania. Po
    uruchomieniu pod ładowarką, Nie mam wogóle żadnych napisów w telefonie-menu,
    połączenia, książka kontaktów, wszystkie opcje, sms-y w pamięci- wszystko
    pomniejszana czcionka i jedynie szczątkowe pojedyncze literki, tak ze nic
    nie można odczytać. ponowne uruchamianie, wyjęcie baterii na chwile nic nie
    dało. Miał ktoś podobny przypadek? Cos poradzicie poza serwisem?

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3933
    (20090313) __________

  • 2. Data: 2009-03-13 11:57:18
    Temat: Re: K800i awaria
    Od: "a.vercetti" <a...@i...pl>

    Jedyna rada to nie rozładowywać baterii w SE do końca, bo można je
    uszkodzić. Jest tak napisane w instrukcji. Baterii polimerowych nie
    wolno rozładowywać do końca.

    Pozostaje chyba serwis.

    a.vercetti

  • 3. Data: 2009-03-13 12:08:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "a.vercetti" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:gpdi8g$h8r$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Jedyna rada to nie rozładowywać baterii w SE do końca, bo można
    > je uszkodzić. Jest tak napisane w instrukcji. Baterii
    > polimerowych nie wolno rozładowywać do końca.

    Z tym ze przyzwoita elektronika sama tego pilnuje.

    Proponuje podlaczyc ladowarke i cierpliwie poczekac, albo
    podladowac troszeczke bateryjke zewnetrznym zasilaczem, moze wtedy
    telefon ruszy.

    J.

  • 4. Data: 2009-03-14 00:18:36
    Od: "michhallski" <m...@o...pl>