  • 1. Data: 2009-04-17 19:55:35
    Temat: [KUPIE] Felga do Silver Winga
    Od: "Vex" <v...@w...hot.pl>

    Witajcie,

    potrzebuję PROSTĄ przednią felgę do maxi skutera Honda Silver Wing 400 lub
    600.

    Pozdrowienia,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-04-18 16:21:17
    Temat: Re: [KUPIE] Felga do Silver Winga
    Od: "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk>

    "Vex" <v...@w...hot.pl> wrote in message
    > Witajcie,
    >
    > potrzebuję PROSTĄ przednią felgę do maxi skutera Honda Silver Wing 400 lub
    > 600.
    np tutaj:

    Zestaw 44650MCT030ZA zawiera: 2 lozyska, uszczelniacze, felge, zawor, tuleje
    dystansowa. Razem 80GBP (390PLN?) + przesylka.

    Te lozyska cozes juz kupil bylyby zbedne...

    Michal
    FJS600

  • 3. Data: 2009-04-19 18:35:38
    Od: "Vex" <v...@w...hot.pl>

    > np tutaj:
    >
    > Zestaw 44650MCT030ZA zawiera: 2 lozyska, uszczelniacze, felge, zawor,
    > tuleje dystansowa. Razem 80GBP (390PLN?) + przesylka.
    >
    > Te lozyska cozes juz kupil bylyby zbedne...

    Kurcze...cos mi sie tanio to wydaje. W ASO chca za taki zestaw ponad 1900 zl
    O_o

    Pozdrowienia,
    Tomek