  • 1. Data: 2019-04-01 09:23:56
    Temat: Karta WiFi Atheros AR9485WB na Win 10 działa kulawo
    Od: Marek <t...@f...pl>

    Cześć,

    w swoim lapku Sony VAIO mam taką kartę jak w tytule, działała na Win 8/8.1 bez
    problemu,
    a na 10-tce działa kiepsko, tzn. łączy się z routerem dopiero po wielu próbach,
    czasem wcale,
    a jak już się połączy, to po kilku minutach traci połączenie. Sterowniki do tej karty
    mam
    najnowsze dostępne. Stawiam, że jest wina Win 10. Jest na to jakiś fix?

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 2. Data: 2019-04-08 11:24:05
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marek, 01 kwi 2019 w news:q7sea9$tot$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

> [...]
    > minutach traci połączenie. Sterowniki do tej karty mam najnowsze
    > dostępne. Stawiam, że jest wina Win 10. Jest na to jakiś fix?

    Spróbuj usunąć tę sieć, OIDP to w w10 nazywa się "zapomnij", a potem
    połącz się od nowa, ponownie wpisując hasło.

  • 3. Data: 2019-04-08 15:00:59
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2019-04-01 o 09:23, Marek pisze:
> [...]
    > do tej karty mam
    > najnowsze dostępne. Stawiam, że jest wina Win 10. Jest na to jakiś fix?

    Wyłącz oszczedzanie energi w karcie i w schemacie zasilania win 10

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 4. Data: 2019-06-16 11:43:40
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 08 kwi 2019 w news:5cab1335$0$540$65785112
    @news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Witaj Marek, 01 kwi 2019 w news:q7sea9$tot$1@node1.news.atman.pl

    > Spróbuj usunąć tę sieć, OIDP to w w10 nazywa się "zapomnij", a potem
    > połącz się od nowa, ponownie wpisując hasło.

    Problem się znów pojawił. Mam mocne podejrzenie, że to przez fast boot.
    Jednak zostawiłem fast boot i w biosie laptopa włączyłem wake on lan i
    wydaje się że to rozwiązało problem. Wcześniej zresetowałem TCP/IP