  • 1. Data: 2009-04-18 05:35:24
    Temat: Karta telewizyjna.
    Od: "adym" <a...@n...pl>

    Jaką karte telewizyjną polecacie? Potrzebuję ją nie tyle do oglądania co do
    zapisywania audycji na dysku? Mam dekoder polsatu obecnie tylko z wyjsciem
    analogowym ale byc moze zmienie go na w pełni cyfrowy, niestety dekoder z
    hdd odpada. Chodzi mi też o to, zeby do karty było też dołączone w miare
    uzyteczne oprogramowanie.

  • 2. Data: 2009-04-18 07:07:52
    Temat: Re: Karta telewizyjna.
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Najlepsze karty TV od lat produkuje AverMedia. Mam jedną nawet 8-mio letnią
    i działa bez problemu dając relewacyjny obraz w pełnej rozdzielczości.

    lamer

  • 3. Data: 2009-04-18 07:15:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sat, 18 Apr 2009 09:07:52 +0200, lamer napisał(a):

    > Najlepsze karty TV od lat produkuje AverMedia. Mam jedną nawet 8-mio letnią
    > i działa bez problemu dając relewacyjny obraz w pełnej rozdzielczości.

    Miałem Avermedię i nie zgodzę się, że robią najlepsze karty. W każdym razie
    moje wrażenia z działania tunerów Compro są dużo lepsze.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 4. Data: 2009-04-18 12:51:53
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > moje wrażenia z działania tunerów Compro są dużo lepsze.

    Z wielka nadzieja kupilem najbardziej wypasiona E900F. Obraz owszem,
    ladny, ale:
    1. Od czasu do czasu przestaje reagowac na pilota, dopiero jak sie
    klawiatura kompa posteruje, to zaczyna widziec pilota, wtedy przestawia
    np. o kilka kanalow, bo sobie przypomina ile razy nacisnalem przycisk na
    pilocie.
    2. Zmiana kanalu trwa wiecznosc
    3. W analogowej TV nie da sie z palca wpisac czestotliwosci.
    4. Brak teletextu w analogowej
    5. Brak RDSu w radio
    6. Jak uruchomic ten cholerny timeshift?!
    7. Wylaczyc kompa pilotem da sie... czasami, ale najczesciej albo
    przechodzi w stan wstrzymania, z ktorego wybudzic go nie sposob (tak,
    wiem, to system), albo po wylaczeniu sie, zaraz sie wlacza znowu.
    Za tyle kasy oczekiwalem czegos naprawde wypasionego, jeszcze nie
    testowalem DVB-T.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2009-04-18 14:09:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sat, 18 Apr 2009 14:51:53 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

> [...]
    > klawiatura kompa posteruje, to zaczyna widziec pilota, wtedy przestawia
    > np. o kilka kanalow, bo sobie przypomina ile razy nacisnalem przycisk na

    U mnie brak takich problemów.

    > 2. Zmiana kanalu trwa wiecznosc

    U mnie działa normalnie

    > 3. W analogowej TV nie da sie z palca wpisac czestotliwosci.

    Wpisujesz numer kanału, a dokładnym dostrojeniem możesz ustawić dokładnie
    częstotliwość.

    > 4. Brak teletextu w analogowej

    Kto używa jeszcze teletekstu?

    > 5. Brak RDSu w radio

    RDS fajny jest, ale akurat w tunerze TV jest mi zbędny.

    > 6. Jak uruchomic ten cholerny timeshift?!

    A co ci nie działa? Włączasz timeshift i możesz zapauzować normalnie
    program.

    > 7. Wylaczyc kompa pilotem da sie... czasami, ale najczesciej albo
    > przechodzi w stan wstrzymania, z ktorego wybudzic go nie sposob (tak,
    > wiem, to system), albo po wylaczeniu sie, zaraz sie wlacza znowu.

    Poustawiaj to w systemie, tuner nie ma tu nic do rzeczy.

    > Za tyle kasy oczekiwalem czegos naprawde wypasionego, jeszcze nie
    > testowalem DVB-T.

    Masz jeden z niewielu podwójnych tunerów na rynku, to źle?