  • 1. Data: 2021-04-21 18:38:15
    Temat: Kiedy przyjdą po ciebie nocą i kolbami w drzwi załomocą
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Niedawno tu rozmawialiśmy o ustawie o prekursorach i objawiło się kilku
    twardzieli lepszych niż Pazura w "Nic śmiesznego". No to czytajta:

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/bron-i-materi
    aly-wybuchowe-przejete-przez-cbsp-5073631

    W oparciu o tęże ustawę na łowy wybrała się chyba cała wioska Smerfów.
    Na zdjęciach z miejsca zbrodni widać sproszkowaną siarkę i węgiel
    drzewny oraz broń sieczną w postaci nożyka do tapet.

    Na którą godzinę zamówiliście budzenie? :)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2021-04-21 18:57:29
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.04.2021 o 18:38, Piotr Wyderski pisze:
> [...]
    > drzewny oraz broń sieczną w postaci nożyka do tapet.
    >
    > Na którą godzinę zamówiliście budzenie? :)

    Hmm, to jeśli w jednej szafce trzymam kwas siarkowy, kwas azotowy,
    glicerynę to chyba źle się kojarzy :D Będę musiał kwas przenieść do
    piwnicy a glicerynę do sąsiada :/

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-04-21 19:51:10
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-04-21 18:38, Piotr Wyderski wrote:
    > Niedawno tu rozmawialiśmy o ustawie o prekursorach i objawiło się kilku
    > twardzieli lepszych niż Pazura w "Nic śmiesznego". No to czytajta:

    Przedmioty o wyglądzie broni palnej, bomby rurowe, od razu czuję się
    bezpieczniej. :D

  • 4. Data: 2021-04-21 19:58:11
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 21.04.2021 o 19:51, m4rkiz pisze:

    > Przedmioty o wyglądzie broni palnej, bomby rurowe, od razu czuję się
    > bezpieczniej. :D

    bomby rurowe też??? o zgrozo !!! toż na budowie mam kilka prekursorów w
    postaci rurek wodociągowych 3/4 cala =8-O
    trzeba to gdzieś wynieść, schować, zakopać !!!

    Grzegorz

  • 5. Data: 2021-04-21 21:15:09
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > to chyba źle się kojarzy :D Będę musiał kwas przenieść do piwnicy a glicerynę

    Grunt żebyś nitro i glicerynę trzymał osobno. Ktoś to przeczyta jednym
    tchem i nieszczęście gotowe :)
    Wojtek

  • 6. Data: 2021-04-21 21:33:42
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-04-21 19:58, Grzegorz Kurczyk wrote:

    > bomby rurowe też??? o zgrozo !!! toż na budowie mam kilka prekursorów w
    > postaci rurek wodociągowych 3/4 cala =8-O
    > trzeba to gdzieś wynieść, schować, zakopać !!!

    Czy nagwintowane z obu stron?
    Bo to przygotowanie do szybkiego zaślepienia!

    W.

  • 7. Data: 2021-04-21 23:09:36
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 21.04.2021 o 21:33, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Czy nagwintowane z obu stron?
    > Bo to przygotowanie do szybkiego zaślepienia!
    >

    > W.

    ba, nawet mufki i zaślepki są =8-O

    jak naładować do tego dwupierdzian kapustny i szczelnie zakręcić, to
    strach się bać... ;-)

    Grzegorz

  • 8. Data: 2021-04-22 20:19:40
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...usun.slupsk.pl>
    napisał w wiadomości news:60809490$0$515$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

    Prekursory "liniowych przyspieszaczy ołowiu"?

    > ba, nawet mufki i zaślepki są =8-O
    >
    > jak naładować do tego dwupierdzian kapustny i szczelnie zakręcić, to
    > strach się bać... ;-)

    Zabezpieczono paralizatory, też nielegalne? Może gotówkę też?
    Niedawny wątek szczyty głupoty - gdy jakś czynownik przeczyta... będzie
    w telewizjach.

    Arek