  • 1. Data: 2010-04-05 12:41:05
    Temat: Kieszonkowa kamerka HD którą?
    Od: "ster" <s...@o...pl>

    Potrzebuję kupić niewielką kamerę HD do zastosowań jutubowych, wymagania:
    cena do 600zł, małe wymiary (najlepiej jak telefon kom), rozdzielczość
    minimum 1280x720 dobra jakość obrazu (filmowanie na zewnątrz)

    Na razie obstawiam JVC GC-FM1
    Ma ktoś doświadczenia z takimi kamerami ?

    Wesołych Świąt!

  • 2. Data: 2010-04-05 15:01:01
    Temat: Re: Kieszonkowa kamerka HD którą?
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Mon, 5 Apr 2010 14:41:05 +0200, ster napisał(a):

    > Ma ktoś doświadczenia z takimi kamerami ?
    Nie.
    TOSHIBA CAMILEO.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2010-04-05 16:05:17
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** ster <s...@o...pl> wrote:

    > Potrzebuję kupić niewielką kamerę HD do zastosowań jutubowych,

    A co to są zastosowania jutubowe? Że film jest dedykowany do umieszczenia na
    Youtube wcale nie oznacza, że nie może być on profesjonalnie zrealizowany.

    > wymagania: cena do 600zł, małe wymiary (najlepiej jak telefon kom),
    > rozdzielczość minimum 1280x720 dobra jakość obrazu (filmowanie na zewnątrz)

    > Na razie obstawiam JVC GC-FM1 Ma ktoś doświadczenia z takimi kamerami ?

    Ja mam Kodak Zi-8 i za tę cenę to jestem zadowolony. Robi 720p przy 60 klatkach
    (preferowany dla mnie tryb) oraz ma bardzo dobry wbudowany mikrofon z regulacją
    głośności oraz możliwość podpięcia zewnętrznego.

    Jakość w dzień jest w miarę OK ale cudów się nie spodziewaj. To prosty
    przetwornik, brak stabilizacji, brak autofocus (tylko dwa tryby zwykły i
    makro).

    Próbka z bardzo ciemnego i głośnego klubu. :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=5l9-tKnjC_M
    http://www.youtube.com/watch?v=2fXYd8AcWsI

    --
    + ' .-. .