  • 161. Data: 2011-06-27 15:32:08
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-27 05:44, Grejon pisze:

    > A po co? Pasy nie są "ostrzałkowane" to z każdego można jechać prosto, a
    > tylko ze skrajnych skręcać.

    Po to zeby jedni drugim przed ryj sie nie wciskali? Jak juz nie widza
    linii ciaglych i znaku pionowego wczesniej to moze strzalki wymalowane
    5x na asfalcie ich oswieca w jakis sposob?

    --
    venioo

  • 162. Data: 2011-06-27 17:55:22
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-27 15:32, venioo pisze:

    > Po to zeby jedni drugim przed ryj sie nie wciskali? Jak juz nie widza
    > linii ciaglych i znaku pionowego wczesniej to moze strzalki wymalowane
    > 5x na asfalcie ich oswieca w jakis sposob?

    Raczej wątpię. Większość tych co się wciskają dokładnie wie co robi (w
    sensie, że nie wolno). A Godelowi wystarczy znak ronda i wszystko jest
    jasne - oznakowanie nie obowiązuje, można jechać jak się chce, a zmiana
    linii ciągłej na przerywaną, żeby kierunek poprzeczny jakoś przejechał
    oznacza, że można smiało skręcać. Co tam że nawet Yariska się nie mieści
    - to błąd projektanta.

    Shrek.

  • 163. Data: 2011-06-29 18:27:17

    Mon, 27 Jun 2011 08:17:05 +0100, w <1krm5hm77er4j$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    > .. dookoła ronda...

    Zapewne chciałeś napisać dookoła skrzyżowania o ruchu okrężnym.
    Tylko, że nie widzę tam takiego skrzyżowania.