  • 21. Data: 2020-02-14 08:17:17
    Temat: Re: Kingston KC600 - dysk SSD z szyfrowaniem - może ktoś wyjaśnić jak działa?
    Od: ivan <i...@m...ru>

    Dnia Thu, 13 Feb 2020 16:07:42 +0000, pioruns napisał(a):

    > Firma, która sprzedaje ludziom "wykastrowany BSD, iXy na poziomie
    > Gnome2" ma 1.4 tryliona dolarów market capu. Podśmiewuj się dalej ;)
    Więc co można sobie pomyśleć o nabywcach? Takie np cioty ze "starbunia"
    wiedzą tylko tyle, że i5 jest lepszy od i3, ale o tym czym jest generacja
    procesora to już nie maja bladego pojęcia. Zresztą ponad 63 %
    amerykańskiego społeczeństwa to analfabeci i głąby.

  • 22. Data: 2020-02-14 09:03:33
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 14/02/2020 07:17, ivan wrote:

> [...]
    > procesora to już nie maja bladego pojęcia. Zresztą ponad 63 %
    > amerykańskiego społeczeństwa to analfabeci i głąby.

    No niestety tutaj się z Tobą zgodzę :) Nie jestem klientem Apple i nigdy
    nie będę. Nie toleruję (lub staram się nie używać, jeśli mam wybór)
    zamkniętych produktów podanych mi na talerzu. A klienci Apple z chęcią
    zapłacą $1000 za laptopa z gorszymi parametrami niż laptop za $500 z
    Windows albo nawet bez systemu. Tak samo z ich telefonami. No ale mają
    logo z jabłkiem.
    Psy szczekają, a karawana jedzie dalej, podobno Apple niedługo będzie
    warte $2T :)

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 23. Data: 2020-02-14 12:10:56
    Od: ivan <i...@m...ru>

    Dnia Fri, 14 Feb 2020 08:03:33 +0000, pioruns napisał(a):

> [...]
    > zamkniętych produktów podanych mi na talerzu. A klienci Apple z chęcią
    > zapłacą $1000 za laptopa z gorszymi parametrami niż laptop za $500 z
    Dokładnie. Jak wychodzą z fabryki to już mają stare procki. I to dosłownie.

    > Tak samo z ich telefonami. No ale mają
    > logo z jabłkiem.
    Wystarczy popatrzeć na te tępe mordy lemingów, którzy stoją od północy
    pod sklepem by kupić najnowszego, najlepszego z najlepszym systemem
    operacyjnym na świecie, do swojego "ołtarzyka".

    > Psy szczekają, a karawana jedzie dalej,
    Jedno co trzeba przyznać to to, że genialnie potrafią urobić sobie
    lemingów.

    > podobno Apple niedługo będzie
    > warte $2T :)
    No. Na papierze. Jeśli zaczęliby "się sprzedawać", to za ile by "poszli"?
    25-35%?

  • 24. Data: 2020-02-14 12:23:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    120%.
    Paru arabskich szejków by stanęło w kolejce, żeby kupić o północy.
    Tak ten świat działa.
    My u Was kupimy ropę i przymkniemy oko na bicie żon, a Wy te pieniądze wydacie u nas.
    A jakbyście chcieli wydać u Ruskich, to zrobimy inwazję.

    -----