  • 11. Data: 2023-05-20 11:40:18
    Temat: Re: Kolejny przykład na chore dotacje z UE
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sat, 20 May 2023 11:08:06 +0200, użytkownik nadir napisał:

    > Nie wiem czy wszyscy i czy zadowoleni, ale jak widać są tacy, którzy się
    > cieszą, że ktoś przepierdala ich kasę na prawo i lewo.

    A to już zmyśliłeś. Ja tu nie widzę żadnego "przepierdalania kasy". Widzę
    jedynie malkontenta który cieszy się z możliwości przypierdolenia się do
    każdej inicjatywy która się zająknie w trakcie realizacji.

    --
    Jacek

  • 12. Data: 2023-05-20 12:58:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.05.2023 o 11:40, Jacek pisze:

    > A to już zmyśliłeś. Ja tu nie widzę żadnego "przepierdalania kasy". Widzę
    > jedynie malkontenta który cieszy się z możliwości przypierdolenia się do
    > każdej inicjatywy która się zająknie w trakcie realizacji.

    Ty czytałeś w ogóle podlinkowany artykuł czy tak sobie pierdolisz dla
    zasady? To nie jest problem tylko jednego miasta i nie dotyczy nie tylko
    ładowarek. Jeżeli nie potrafisz sobie znaleźć innych przykładów na
    przewalanie naszych podatków, to pisz śmiało, coś tam zawsze podrzucę.

  • 13. Data: 2023-05-20 13:57:14
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sat, 20 May 2023 12:58:59 +0200, użytkownik nadir napisał:

    > Jeżeli nie potrafisz sobie znaleźć innych przykładów na przewalanie
    > naszych podatków

    Czy ty w ogóle wiesz kto wydaje nasze podatki? Bardzo wątpię.

    --
    Jacek

  • 14. Data: 2023-05-20 15:19:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.05.2023 o 13:57, Jacek pisze:

    > Czy ty w ogóle wiesz kto wydaje nasze podatki?

    W ogółach; administracja publiczna i samorządowa oraz europejskie
    biurwy, a na szczegóły nie chce mi się rozdrabniać. Masz jeszcze jakieś
    pytania?

    > Bardzo wątpię.

    Zdaje ci się, że jako szary obywatel masz wpływ na co ta kasa jest
    wydawana? No to masz rację, zdaje ci się.
    No chyba, że ty nie szary obywatel tylko beneficarz z powyżej wymienionych.

  • 15. Data: 2023-05-22 11:56:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 May 2023 17:05:17 -0000 (UTC), Jacek wrote:

    > Czyli wszyscy są zadowoleni oprócz nadira. Koleś, nieco się wyobcowałeś :)

    Można by taki wniosek wyciągnąć, ale raczej tez nieprawdziwy.

    P.S. A jak to twórczo wykorzystac - patrz serial Ranczo.

    J.

  • 16. Data: 2023-06-01 08:02:07
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    PiS to bardzo lekkie przeziębienie (potrwa 12-16 lat i minie), w porównaniu z dżumą
    LSD (45 + 10 lat) i cholerą P0.

    -----

  • 17. Data: 2023-06-01 17:15:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.06.2023 o 08:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > PiS to bardzo lekkie przeziębienie (potrwa 12-16 lat i minie), w
    > porównaniu z dżumą LSD (45 + 10 lat) i cholerą P0.

    Pomidor

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!