  • 1. Data: 2009-03-16 19:12:40
    Temat: Kolorowe literki i przerywane linie - problem
    Od: Cezy <c...@o...pl>

    Przy stracie systemu i w biosie pojawiły mi się kolorowe literki(dwa
    kolory). Potem na początku startu win xp są pionowe przerywane linie,
    kilka pasów po cztery linie. Potem ekran robi się czarny. Twardy
    restart i próba uruchomienia w trybie normalnym to samo.
    Da się uruchomić w trybie awaryjnym. Po odinstalowaniu driverów karty
    graficznej komputer zaczyna się uruchamiać i działa w zasadzie
    normalnie poza oczywiście grafiką.

    Próbowałem już:
    - wyjmować po jednej kości ramu - bez zmian
    - wyjąłem i wyczyściłem kartę graficzną
    - sprawdziłem czy wiatraczek na karcie działa - jest OK.
    - zainstalowałem nowe stery do karty graf - to samo

    Wszystko wskazuje na kartę graf (mam Leadtek 7600gt na agp). Nie mam
    innej karty a boje się że jak kupię to okaże się że to jednak nie
    karta.

    Co oprócz karty graf. może dawać takie objawy?

  • 2. Data: 2009-03-16 21:10:27
    Temat: Re: Kolorowe literki i przerywane linie - problem
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Cezy" napisał:

> [...]
    > kilka pasów po cztery linie. Potem ekran robi się czarny. [...]
    > Co oprócz karty graf. może dawać takie objawy?

    IMHO to uszkodzona pamięć na karcie graficznej. W warunkach domowych raczej
    nie do naprawienia.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-03-16 21:35:49
    Od: Cezy <c...@o...pl>

    > IMHO to uszkodzona pamięć na karcie graficznej. W warunkach domowych raczej
    > nie do naprawienia.
    >
    > JoteR

    A czy ktoś takie karty naprawia? Bo taka karta cały czas jest warta
    około 300 PLN więc naprawiać jest chyba sens

  • 4. Data: 2009-03-20 15:24:37
    Od: pete <d...@o...pl>

    Cezy pisze:
> [...]
    > karta.
    >
    > Co oprócz karty graf. może dawać takie objawy?

    obstawiam grafę