  • 1. Data: 2009-06-02 19:39:37
    Temat: Komiks
    Od: El_Bandito <j...@g...com>

    Ostatnio bylo troche glosno o akcji policji pod ciekawym tytulem.

    Jak widac na zalaczonych linkach, mozna czasem pomyslec i zrobic cos
    fajnego(nie obrazajac nikogo) co ma jakis wymiar dydaktyczny (i
    humorystyczny) :).

    http://pzpm.home.pl/media/File/odcinek%20I%20jpg.jpg
    http://www.pzpm.org.pl/media/File/Nr02-PL-ACEM-PZPM.
    pdf
    http://www.pzpm.org.pl/media/File/Odcinek%20III.jpg

    a tu link do strony glownej (co miesiac ma sie pojawiac nowy
    odcinek)
    http://www.pzpm.org.pl/pl/4-21-79/1/lucky-13

    --
    Pozdro
    El_Bandito

  • 2. Data: 2009-06-02 19:47:46
    Temat: Re: Komiks
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    El_Bandito pisze:

    > Jak widac na zalaczonych linkach, mozna czasem pomyslec i zrobic cos
    > fajnego(nie obrazajac nikogo) co ma jakis wymiar dydaktyczny (i
    > humorystyczny) :).

    dobre, bo nie nasze?

    --

    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-06-02 20:02:07
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 02 Jun 2009 21:39:37 +0200, El_Bandito <j...@g...com> wrote:

    [...]
    > a tu link do strony glownej (co miesiac ma sie pojawiac nowy
    > odcinek)
    > http://www.pzpm.org.pl/pl/4-21-79/1/lucky-13

    O, przetłumaczyli na polski komiksy ACEM? Fajnie. Tylko
    że są momentami trochę nieadekwatne do polskich realiów. ;->
    (Powierzchnie antypoślizgowe na ostrych zakrętach i przed
    skrzyżowaniami? Pfff ;-)))

    > El_Bandito
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 4. Data: 2009-06-02 20:20:28
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Leszek Karlik" (Powierzchnie antypoślizgowe na ostrych zakrętach i
    przed
    > skrzyżowaniami? Pfff ;-)))

    O zesz ...a ja zastanawialem sie na jakich nawierzchniach nieswiadomie
    skrecam i hamuje...

    --
    T. i żolte
    te naszypsze