  • 1. Data: 2019-11-10 18:46:18
    Temat: Komóra, lokalizacja i SMS.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Zauważyłem takie zjawisko. Wchodzę do restauracji z włączoną komórą,
    spędzam tam jakiś czas wcale jej nie używając a potem dostaję SMS-a z
    zapytaniem np. o jakość obsługi. Mam dwa pytania - jaki kanał
    lokalizacyjny jest wykorzystywany do stwierdzenia pobytu w konkretnym
    miejscu i jakim cudem jest poznawany numer komóry na którą należy wysłać
    SMS?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-11-10 20:07:48
    Od: p...@g...com

    Musiałeś klepnac zgodę w jakiejś syfiastej apce ;-) dodawanie numeru do konta googla
    też jest słabym pomysłem.

  • 3. Data: 2019-11-11 04:01:11
    Temat: Re: Komóra, lokalizacja i SMS.
    Od: FCK EUdSSR - FCK banana union <a...@i...invalid>