  • 1. Data: 2011-04-14 08:22:13
    Temat: Konkurs fotograficzny
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Biblioteka Miejska w Cieszynie przyłączyła się do europejskiej
    inicjatywy Przyłapani na czytaniu, której głównym celem jest
    promowanie czytelnictwa za pomocą różnych mediów. Cieszyńska
    biblioteka ogłaszając konkurs fotograficzny Przyłapani na czytaniu,
    chce pokazać, iż czytanie może stanowić świetną rozrywkę i być jedną z
    atrakcji, którymi wypełniamy swój wolny czas.

    Więcej:
    http://dybowski.pl/nic

    Jak zwykle, zachęcam do udziału.

    Czarek

  • 2. Data: 2011-04-14 21:22:16
    Temat: Re: Konkurs fotograficzny
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > chce pokazać, iż czytanie może stanowić świetną rozrywkę i być jedną z
    > atrakcji, którymi wypełniamy swój wolny czas.

    Nadziałem się na Twój tekst o autoportrecie i jak wszystko w temacie portretu
    musiałem przeczytać. Za bardzo histeryzujesz. Te zdjęcia wywołują szybki
    uśmiech z politowania. Twój dyskomfort i jego wyobrażenie u autora biorą się z
    robienia na serio czegoś nie serio. Autor wykonał tak zdjęcia, a Ty tak do nich
    podchodzisz. Klasyczny przykład porozumienia na poziomie drewna.

    Fajnie napisane o klawiaturze:)

    marek

  • 3. Data: 2011-04-14 21:48:27
    Od: "maek augustynski" <h...@p...onet.pl>