  • 31. Data: 2016-08-21 23:00:57
    Temat: Re: Kradzieże katalizatorów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Mocne stwierdzenie. Ale bez znaczenia. Wątkotwórca raczej nie zalicza
    > się do 1% najbogatszych.

    Jak patrze na wszelakiej masci handlarzy samochodami czy czesciami to tej
    biedy specjalnie nie widze...
    Kiedy ostatnio handlarz chciał mnie naciac na sprzedazy auta (bo pozmieniał
    kolejnosc kabli zapłonowych) to przyjechał do mnie nie rozwalającą się
    Astra tylko wypasionym sportowym mercedesem...
    Tobie sie wydaje ze złodziej kradnie z biedy. A mnie sie wydaje ze z
    lenistwa - ukradnie 1 szt katalizatora i ma w 5 minut tyle co ja musze cały
    dzien zapierdzielac.

  • 32. Data: 2016-08-21 23:01:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nalezy podchodzic symetrycznie do tego zagadnienia. Jesli ktos jest
    > zlodziejem bo spelnia warunki definicji zlodziejstwa z Bubli to nie ma
    > prawa nazywac innych zlodziejami jak go okradna. A ze zlodziejami sa
    > wszyscy ludzie jacy zyja na Ziemi to nikt nie ma prawa oceniac innych
    > jak zostanie okradziony.

    Jak ładnie pan relatywizuje...

  • 33. Data: 2016-08-21 23:15:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Aug 2016 14:23:28 -0700 (PDT), w
    <b...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Dzialalnosc ochroniarska byla zarezerwowana dla bylych ubekow, milicjantow.

    Ciekawe, że zazwyczaj zwyciężała (w tym w przetargach) niska cena :)
    A tu widzę, że kryterium było pochodzenie :P

  • 34. Data: 2016-08-21 23:17:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 21 Aug 2016 15:12:47 +0200, w <npc9cf$6c2$1@dont-email.me>, Kaczin
    <j...@p...interia.pl> napisał(-a):

> [...]
    om>, Zenek Kapelinder

    > Z nosa ci śmierdzi.

    To nie chuchaj, nie będzie się odbijało i nie będzie ci śmierdziało.
    Ty też lewactwo? :)

  • 35. Data: 2016-08-22 00:28:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    On nie kradnie stu katalizatorow dziennie a kilka sztuk w miesiacu. Z takiego biznesu
    trudno sie utrzymac. Co do tego od kabli. To byl oszust, chcial zaplacic ale mniej
    niz bylo warte. Nie chcial ukrasc. Oszustow jest mniej niz zlodziei. Mylisz zawody.

  • 36. Data: 2016-08-22 08:27:13
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-08-20 o 23:03, r...@k...pl pisze:
    > Sat, 20 Aug 2016 09:09:42 -0700 (PDT), w
    > <2...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

    kasuja 12-14 zlotych za godzine. A placa 3-4 zlote za godzine. Oczywiscie zadnych
    dodatkow za prace w nocy czy swieta. O nadgodzinach tez nikt nigdy nie slyszal. To
    kto pracuje za taka stawke. Tam gdzie pracuje sa to emeryci i rencisci. Oczywiscie
    tacy z bardzo malymi swiadczeniami. Byly ubek ktory ich zatrudnia nie ponosi zadnych
    kosztow zwiazanych z ich praca. Moglby dac im wiecej? Oczywiscie ze moglby. Ale nie
    da bo to chuj

    > Zawsze mógłbyś zbić kokosy świadcząc takie usługi za 11zł za 1h, a płacąc
    > pracownikom 8zł/h zamiast chrzanić głupoty o ubekach.

    Taa.. spróbuj zrobić konkurencję takiej firmie. Szybko Ci się odechce.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2016-08-22 10:29:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 21.08.2016 23:15, r...@k...pl wrote:

    > Ciekawe, że zazwyczaj zwyciężała (w tym w przetargach) niska cena :)
    > A tu widzę, że kryterium było pochodzenie :P

    Zależy gdzie - w "poważnych" obiektach trzeba było mieć papiery. A te
    do pewnego (i to nie tak odległego w czasie) okresu wydawały WSI. Więc
    coś jest na rzeczy.

    Shrek.

  • 38. Data: 2016-08-22 10:31:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 21.08.2016 23:00, Budzik wrote:

    > Tobie sie wydaje ze złodziej kradnie z biedy. A mnie sie wydaje ze z
    > lenistwa - ukradnie 1 szt katalizatora i ma w 5 minut tyle co ja musze cały
    > dzien zapierdzielac.

    Mam nadzieję, że to było nie do mnie, tylko Zenka i jakoś tak
    przypadkowo pod moim postem?

    Shrek

  • 39. Data: 2016-08-22 10:53:20
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Jak bys nie patrzyl to bogatsi od niego nie wycieli mu katalizatora. Nie zebym sie
    cieszyl ze akurat jemu. Nic do Budynia nie mam. Po prostu to co sie stalo nazywa sie
    zycie. Mam znajomego. W komputerze zadnego legalnego programu, telefony zawsze
    okazyjnie kupowal itd. I ukradli mu radio z samochodu. Rece by obcinal. Sytuacja taka
    jak na jakims filmie dokumentalnym o okrecie podwodnym. Ze taki zajebisty, ze nie
    musi wyplywac itd. I pokazany na nim marynarz co pakuje sie szprotkami prosto z
    puszki. Wyczuwasz ulotnosc sytuacji?

    To mojej opowieści chyba nikt nie przebije. Pracowałem swego czasu w
    firmie ECS Software - już nie istnieje, więc mogę napisać. Było tam
    kilku programistów - tylko jeden pracował na legalnym oprogramowaniu,
    reszta miała skopiowane. Działał tam tez serwis komputerowy. Kiedyś
    przywieziono komputer, który miał zainstalowane oprogramowanie
    antywirusowe Ś.P. Marka Sella. Oczywiście natychmiast zostało
    ukradzione, a w cenniku pojawiła się pozycja - "obowiązkowe sprawdzenie
    komputera przed serwisem programem antywirusowym" i bodaj 50 zł. Puenta
    jest taka - szef tego bajzlu za jakiś czas występował w dyskusji na
    łamach jednego z pism p. Wilczka na temat szkodliwości piractwa
    komputerowego... :-)
    T.

  • 40. Data: 2016-08-22 11:41:44
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu sobota, 20 sierpnia 2016 07:00:14 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Jak tam u was z tym problemem?
    > Ja w ciągu ostatnich dwóch miesięcy 1 sztuka ukradziona, druga ze sladami
    > podcinania...
    > Masakra.
    > Policja coś z tym robi?

    Nie robi. W styczniu stracilem kata, zglosilem, po tygodniu (!!!) dostalem pismo o
    umorzeniu z powodu wiadomego.
    Operacja nie zdziwila tlumikarzy, ktorzy znaja temat bo co chwila ktos na Harfowa
    przyjezdza z tym problemem.
    Policjant spisujacy zeznanie powiedzial, ze mieli nagranie z monitoringu: jeden na
    czatach, drugi rzuca koc pod auto i elektrykiem odcina w ciagu niecalych 2 minut. W
    jednej komendzie maja srednio 3-4 zgloszenia w miesiacu (a ile jest nienotowanych to
    nie wiadomo).
    --
    Dman-666