PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=

  • 1. Data: 2022-07-05 18:00:07
    Temat: Kraków => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to największy polski deweloper powierzchni biurowych.
    Jego projekty wyróżniają się unikalną architekturą,
    nagradzaną w polskich i międzynarodowych konkursach. To, co
    wyróżnia naszego Klienta w branży budowlanej, to fakt, że
    samodzielnie zarządza wszystkimi kluczowymi procesami
    inwestycyjnymi: od akwizycji, projektowania architektonicznego,
    aranżacji wnętrz po generalne wykonawstwo i wykończenie
    powierzchni.

    *****
    ***** Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Wsparcie użytkowników w pracy z aplikacjami opartymi o Lotus
    Notes/Domino, w tym prowadzenie szkoleń z używanych aplikacji
    * Zarządzanie aplikacjami w środowisku Lotus Notes/Domino
    * Administracja serwerem Lotus Domino wraz ze środowiskami Sametime i
    Traveler
    * Opracowywanie i wdrażanie nowych modułów w środowisku Lotus w
    oparciu o framework Dysant
    * Wsparcie techniczne dla użytkowników w codziennych problemach z
    używanymi systemami
    * Prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej
    * Raportowanie wykonanych działań

    ***** Nasze wymagania:

    * Co najmniej 2 lata doświadczenia w zarządzaniu i/lub wdrażaniu
    rozwiązań opartych o środowisko Lotus Domino
    * Znajomość technologii programistycznych używanych w środowisku
    Lotus Domino
    * Biegłość w co najmniej jednym języku programowania innym niż
    LotusScript
    * Znajomość obsługi środowisk Windows i Linux, serwerów Apache,
    Samba i baz danych
    * Umiejętność konfiguracji serwerów i znajomość systemów
    wirtualizacji VMWare
    * Znajomość pojęć takich jak: adresacja, routing, NAT, OSPF

    ***** Mile widziane:

    * Znajomość procesów branży budowlanej

    ***** Proponujemy:

    * 26 dni płatnego urlopu
    * Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego
    * Pracę w najdynamiczniej rozwijającej się firmie sektora
    budownictwa
    * Pakiet medyczny
    * Dofinansowanie zajęć sportowych
    * Dostęp do firmowej biblioteki
    * Paczki świąteczne
    * Premie okresowe, zadaniowe i uznaniowe
    * Kartę Multisport dla Ciebie oraz Twoich bliskich
    * Udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną
    pracą
    * Darmową naukę języków obcych (angielski i włoski)
    * Fajne wyjścia integracyjne oraz wiele gier planszowych w biurze :)
    * Pracę w pięknych biurach, które zdobywają międzynarodowe
    nagrody
    * Brak dress code'u

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>