PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=

  • 1. Data: 2024-03-25 16:15:02
    Temat: Kraków => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo w
    dziedzinie automatyki i robotyki.

    Od 2019 roku zdołali wykonać wiele ciekawych projektów dla
    najbardziej wymagających klientów branży automotiv: Audi, BMW,
    Volvo itp. oraz innych gałęzi przemysłu, np. farmacja i branża
    spożywcza.

    *****
    ***** Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Zadaniem kandydata będzie rozwinięcie działu serwisu, co na
    początku będzie wiązać się z dużą ilością podróży
    służbowych. Jeśli kandydat zapozna się z maszynami i wprowadzi
    narzędzia umożliwiające serwis zdalny to liczba podróży
    znacząco się zmniejszy.
    * Realizacja prac serwisowych maszyn przemysłowych,
    * Analiza błędów występujących na maszynach przemysłowych,
    * Proponowanie i wdrażanie usprawnień,
    * Gromadzenie informacji niezbędnych do realizacji prac serwisowych,
    * Planowanie infrastruktury umożliwiającej zdalne realizacje prac
    serwisowych,
    * Prowadzenie szkoleń z obsługi i serwisu maszyn.

    ***** Oczekiwania:

    * Komunikatywna znajomość j. niemieckiego(B2) oraz angielskiego
    * Doświadczenie w programowaniu sterowników PLC firmy Siemens
    * Doświadczenie w serwisowaniu, obsłudze robotów przemysłowych:
    ABB lub Fanuc lub Staubli
    * Doświadczenie w serwisie maszyn przemysłowych
    * Wysoka gotowość do podróży służbowych, w tym podróży
    zagranicznych
    * Wysokie umiejętności personalne, kontakt z klientami

    ***** Proponujemy:

    * Zatrudnienie w oparciu o B2B lub UoP
    * System premiowy+diety
    * Samochód służbowy
    * Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
    * Elastyczny czas pracy
    * Dofinansowanie do nauki języka(w razie potrzeby).

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2403
    => => =>