  • 1. Data: 2010-04-14 10:23:02
    Temat: Krakow - weekend - propozycja
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    W zwiazku z zaistniala sytuacja jest propozycja ze moze brac motocyklowa
    odprowadzilaby naszego Prezydenta na Wawel. Proponuje sie wczesniej
    spotkac i zorganizowac sie. Wiem ze wielu z calej Polski by chcialo,
    wiec nocleg jakis zapewnimy. Ja co prawda w delegacje jade niestety, ale
    Newrom, Lisek czy Blondyn spokojnie udostepnia swoje lozka dla braci
    motocyklistow, nawet dla tych na czoperach. Tylko prosba zeby uszanowac
    ta chwile i pozakladac ciche wydechy, czarne skory z fredzlami i raczej
    zeby motocykle nie mialy krzykliwych kolorow. Sluze namiarami na wyzej
    wymienionych kolegow jakby co.

    No to pozdrawiam.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 2. Data: 2010-04-14 10:31:03
    Temat: Re: Krakow - weekend - propozycja
    Od: n...@s...com

    On Wed, 14 Apr 2010 12:23:02 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >wiec nocleg jakis zapewnimy. Ja co prawda w delegacje jade niestety, ale
    >Newrom, Lisek czy Blondyn spokojnie udostepnia swoje lozka dla braci
    >motocyklistow

    Ja dla siostr motocyklistow udostepnie pol lozka. Bo nie jade w
    delegacje, ale na paradzie mnie nie bedzie gdyz bede zajety tym czym
    zwykle ludzie sa zajeci w takich chwilach.
    Aczkolwiek Twoje lozko Amilku udostepnie kazdemu kto o to poprosi, tak
    jak mowiles.

    >No to pozdrawiam.

    ristekpa.
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-04-14 10:33:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-14 12:31, n...@s...com pisze:

    > Ja dla siostr motocyklistow udostepnie pol lozka.

    Te pol w nogach ? Czy spanie na przekladanca ? Bo o nic innego Cie nie
    podejrzewam.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-04-14 10:41:03
    Od: n...@s...com

    On Wed, 14 Apr 2010 12:33:15 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Te pol w nogach ? Czy spanie na przekladanca ? Bo o nic innego Cie nie
    >podejrzewam.

    Jak jest chęć, znajdzie się i sposób.

    pozdr
    newrom lekko rozmarzony

  • 5. Data: 2010-04-14 11:07:55
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> [...]
    > ta chwile i pozakladac ciche wydechy, czarne skory z fredzlami i raczej
    > zeby motocykle nie mialy krzykliwych kolorow. Sluze namiarami na wyzej

    Nie chciałbym być złym prorokiem ale jak widzę co się dzieje w mediach i
    kto ma przylecieć (o dziwo do Wawy) to obawiam się ze jakiekolwiek
    poruszanie się po Krakowie w weekend będzie więcej niż utrudnione.

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 6. Data: 2010-04-14 13:30:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Qlfon pisze:
> [...]

    Korzystalem, polecam, oprocz tego ze dziki tlum w tym wyrze i zawsze
    ktos chrapie.

    Acha, i podobno przyjezdni motocyklisci moga przejezdzac ronda w Kraku
    na wprost.

    KJ

  • 7. Data: 2010-04-14 13:48:30
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):
    > Acha, i podobno przyjezdni motocyklisci moga przejezdzac ronda w Kraku
    > na wprost.

    No tak, ale Rondo Kaczynskiego bym akurat uszanowal w te dni. Z reszta
    to rondo ma dziure w srodku.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 8. Data: 2010-04-14 14:22:28
    Od: "Blondyn " <b...@g...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> napisał(a):

> [...]
    > ta chwile i pozakladac ciche wydechy, czarne skory z fredzlami i raczej
    > zeby motocykle nie mialy krzykliwych kolorow. Sluze namiarami na wyzej

    Jak bym nie dal rady byc obecny w domu (bo bede z zalobnikami szlochal
    w okolicach Wawelu) to udostepnie klucze do miejsca noclegowego. Albo
    wszyscy bedziemy spac u Liska?

    Blondyn

  • 9. Data: 2010-04-14 14:23:45
    Od: "Blondyn " <b...@g...pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):

    > Korzystalem, polecam, oprocz tego ze dziki tlum w tym wyrze i zawsze
    > ktos chrapie.

    Mika to wcale nie tlum jest, ale nie wiedzialem ze chrapie;-)

    Blondyn

  • 10. Data: 2010-04-14 14:59:04
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Blondyn pisze:

    > Mika to wcale nie tlum jest, ale nie wiedzialem ze chrapie;-)

    Dwie osoby to towarzystwo, trzy to juz tłum.

    a chrapac to pewnie ja chrapalem.

    KJ