  • 1. Data: 2010-01-24 19:06:00
    Temat: Kto zbiera zuzyty olej silnikowy w Bydgoszczy ?
    Od: mis <m...@u...pl>

    Zna ktoś może firmę z Bydgoszczy, która przyjmuje zużyty olej silnikowy
    od osób prywatnych, w małych ilościach (kilka do kilkunastu litrów
    jednorazowo).

    Chodzi oczywiście tylko o pozbycie się tego "w zgodzie z ekologią" -
    dostarczę własnym transportem, nie chcę żadnej zapłaty.

    mis

  • 2. Data: 2010-01-24 19:36:15
    Temat: Re: Kto zbiera zuzyty olej silnikowy w Bydgoszczy ?
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mis" <m...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi oczywiście tylko o pozbycie się tego "w zgodzie z ekologią" -
    > dostarczę własnym transportem, nie chcę żadnej zapłaty.

    A to nie jest tak ze każdy warsztat ma obowiązek nieodpłanie taki olej
    zabrać i zutylizować?
    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-01-24 19:54:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    mis pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi oczywiście tylko o pozbycie się tego "w zgodzie z ekologią" -
    > dostarczę własnym transportem, nie chcę żadnej zapłaty.

    AFAIK obecnie każda gmina ma obowiązek taki punkt zorganizować.
    Informację o tym gdzie w Twoim rejonie jest taki powinieneś więc uzyskać
    w urzędzie miasta.

    Nazywa się to GPZON (Gminny Punt Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych) - może
    się uda wyguglać.

  • 4. Data: 2010-01-24 22:33:13
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Wtam.

> [...]
    >
    > Chodzi oczywiście tylko o pozbycie się tego "w zgodzie z ekologią" -
    > dostarczę własnym transportem, nie chcę żadnej zapłaty.

    Jakieś półroku temu oddałem kilka litrów oleju nie tylko silnikowego w Feu
    Vert.
    Nie było problemów.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2010-01-25 08:58:04
    Od: szymo <s...@w...pl>

    mis pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi oczywiście tylko o pozbycie się tego "w zgodzie z ekologią" -
    > dostarczę własnym transportem, nie chcę żadnej zapłaty.

    nie wiem czy czasem remondis nie musi tego przyjmować