  • 1. Data: 2010-08-27 09:27:03
    Temat: Kupiłam MIO M300 z mapą Polski - jak to zaktualizować?
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Kupiłam w media markecie nawigację GPS MIo M300 PL. po zarejestrowaniu i
    wpisaniu kodu urządzenia wyskakuje mi że mam MIO Moov 300 a nie M300 a na
    pudełku jak wół jest napisane MIo MOOV M300 PL.

    Chcę to teraz zaktualizować

    postępuję zgodnie z instrukcją zarejestrowałam produkt na ich stronie ale tam
    nie ma do tego aktualizacji? jak o zrobić

    aha? a czy w tych gps-ach jak mam mapę Polski to mogę wgrać inne np. na całą
    europę i czy będzie działać

    przepraszam za oczywiste pytania ale jestem nowicjuszką i jest to dla mnie zabawka

  • 2. Data: 2010-08-27 10:10:09
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 27 Sie, 09:27, " " <w...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > europę i czy będzie działać
    >
    > przepraszam za oczywiste pytania ale jestem nowicjuszką i jest to dla mnie zabawka

    trzeba się było pytać przed zakupem.

  • 3. Data: 2010-08-27 11:10:06
    Od: " " <w...@g...pl>

    > trzeba si=EA by=B3o pyta=E6 przed zakupem.

    spier...alaj śwoku

  • 4. Data: 2010-08-27 11:31:47
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > spier...alaj śwoku

    kozacki przekaz jak to mowia.
    Dobrze ci w zasadzie powiedzial. Chcesz mape. KUP

  • 5. Data: 2010-08-27 11:37:03
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    pisze:

    > spier...alaj śwoku

    po tych uprzejmościach, możesz liczyć na naszą pomoc

    --
    Piotr Czyż

  • 6. Data: 2010-08-30 12:52:14
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    w...@N...gazeta.pl pisze:
    > Kupiłam w media markecie nawigację GPS MIo M300 PL

    NO bardzo nam przykro, dałeś sobie wcisnąć jakiś śmietnik to teraz
    musisz się męczyć :)

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-08-30 12:54:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Aug 2010 09:10:06 +0000 (UTC), w...@g...pl
    napisał(a):

    > spier...alaj śwoku

    Nooo... nie ma to jak się pięknie przedstawić przed zebraną publicznościa.
    Dalszych sukcesów towarzyskich życzę. A teraz wyjdź.

    --
    Nie pozdrawiam, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-08-30 13:54:46
    Od: Paweł <o...@m...com>

    Użytkownik <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Chcę to teraz zaktualizować
    > postępuję zgodnie z instrukcją zarejestrowałam produkt na ich stronie
    > ale tam nie ma do tego aktualizacji? jak o zrobić

    Zapytac producenta

    > aha? a czy w tych gps-ach jak mam mapę Polski to mogę wgrać inne np. na
    > całą europę i czy będzie działać

    Zapytać producenta

    > przepraszam za oczywiste pytania ale jestem nowicjuszką i jest to dla
    > mnie zabawka

    Paweł

  • 9. Data: 2010-08-31 19:34:14

    Fri, 27 Aug 2010 07:27:03 +0000 (UTC), w <i57pc7$j6v$1@inews.gazeta.pl>, " "
    <w...@N...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Chcę to teraz zaktualizować

    To ma mapy Navteqa, więc aktualizacja i tak niewiele pomoże :).