  • 1. Data: 2013-01-21 13:08:52
    Temat: Kupiłem jeżdżące i w miarę wyglądające autko za 1500 zł
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Dla potomności - da się. Ale do włożenia później jest sporo ;)
    Fiat Punto SX55, rocznik '96.

    Przepraszam za nieco spamu, ale założyłem mu mały dzienniczek - usterki,
    wkładana kapusta (znaczy: dieńgi), paliwo. Będą też zdjęcia strucla, tylko
    wyzdrowieję:
    http://fiatpuntokoszty.blox.pl

    Przy okazji: będę sobie drukował naklejkę peemesową, więc jak ktoś jest
    chętny i z Krakowa, to mogę dorzucić na folię i dla niego. Koszt: ZERO,
    tylko trzeba będzie sobie samemu wyciąć nożyczkami. Jeśli tak, niech pisze
    na priv: koziolek_matolek_1234 na gazeta.pl

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

  • 2. Data: 2013-01-21 13:17:17
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    za 1500 to ja kupuje 3 takie.

  • 3. Data: 2013-01-21 13:22:24
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Koziołek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    > wkładana kapusta (znaczy: dieńgi), paliwo. Będą też zdjęcia strucla, tylko

    Po co zakładać usterkowego Bloga dla auta które się nie psuje?

    Dobra żartowałem. Zajrzałem na bloga - Co do wycieraczki tylnej szyby to
    standard w tym modelu jak jest długo nieużywana to się ośka w obudowie
    zapieka i po włączeniu pali się silniczek.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2013-01-21 13:23:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 13:22:24 +0100, Ergie napisał(a):

    > Po co zakładać usterkowego Bloga dla auta które się nie psuje?

    Pomylka. Nie psuje sie Granada :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2013-01-21 13:28:20
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

> [...]
    > standard w tym modelu jak jest długo nieużywana to się ośka w obudowie
    > zapieka i po włączeniu pali się silniczek.

    pali? jescze takiego uszkodzonego nie widzialem. wystarczy rozebrać, wybic
    oczywiscie co trzeba, nowy o-ring, smar, i 5 silniczkow uratowanych. zaden
    nie byl spalony:)
    jedynie jednemu zaszkodzilem troche zbyt intensywnym uzywaniem mlotka co
    zakonczylo sie uszczerbieniem obudowy zaklejonej poxilina;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 6. Data: 2013-01-21 13:35:52
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wkładana kapusta (znaczy: dieńgi), paliwo. Będą też zdjęcia strucla, tylko

    zasadniczo nie widzę nic co by naprawde bylo problemem. przednie zawieszenie
    do sprawdzenia,
    do sprawdzenia czemu słabo grzeje, czy zapowietrzony, brak plynu itp,
    szyba... no tu wiele sie zrobic nie da, jesli faktycnzie zniszczona....

    reszta to obudowa, wiec sie trzeba zastanowić czy to warto wogole dotykać.

    [blotniki, maska itp]

    zamki zapewne sie da uratować,
    klamki moze tylko smarować?:)

    jak za takie pieniadze, jesli podloga zdrowa itp, to nie jest zle;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 7. Data: 2013-01-21 14:04:22
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Bartek" napisał w wiadomości grup

    > pali? jescze takiego uszkodzonego nie widzialem. wystarczy rozebrać, wybic
    > oczywiscie co trzeba, nowy o-ring, smar, i 5 silniczkow uratowanych. zaden
    > nie byl spalony:)

    A ja dwa spaliłem i trzeciego już nie montowałem tylko jeździłem bez.

    A przy okazji pasują silniczki od SC, ale trzeba trochę podpiłować taki
    kołnierz. A jak szukałem to silniczki to SC były prawie o połowę tańsze.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2013-01-21 14:43:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-21 13:08, Koziołek pisze:
    > Dla potomności - da się. Ale do włożenia później jest sporo ;)

    Zrób coś, aby komentować mogli nie tylko zalogowani do jedynie słusznego
    serwisu.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-01-21 15:06:18
    Od: terjan <z...@n...pl>

    > Z harcerskim pozdrowieniem,

    fascynujące, a ja już miałem podobnego grata złomować a tu się okazuje
    że można go sprzedać

    mam palio weekend 98 na zbyciu za tysiaka

  • 10. Data: 2013-01-21 15:07:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 15:06:18 +0100, terjan napisał(a):

    > mam palio weekend 98 na zbyciu za tysiaka

    Z ciekawosci, jak sie trzymaja 15-letnie Palio?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio