  • 1. Data: 2013-04-30 12:46:49
    Temat: LG - specyfikacja sobie a tv sobie
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    jest sobie taki telewizor LG 37LS570S

    szukajac w sieci, tv ma gniazdo Euro, a ciotka mowi, ze nie ma i mowi,
    ze w instrukcji opisuja pilota, a pilot inny.

    O co tu chodzi?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-04-30 12:59:52
    Temat: Re: LG - specyfikacja sobie a tv sobie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci grup
    com...
    > czesc,
    >
    > jest sobie taki telewizor LG 37LS570S
    >
    > szukajac w sieci, tv ma gniazdo Euro, a ciotka mowi, ze nie ma i mowi,
    > ze w instrukcji opisuja pilota, a pilot inny.

    Gniazdo euro moze byc na dodatkowym kablu podlaczanym jakos tam do tv, mam
    tak w swoim tv.

  • 3. Data: 2013-05-02 09:36:46
    Od: K <...@...c>

    W dniu 30-04-2013 12:59, Cavallino pisze:

    > Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci grup
    com...

    > Gniazdo euro moze byc na dodatkowym kablu podlaczanym jakos tam do tv,
    > mam tak w swoim tv.

    albo instrukcja jest do kilku tv i ciotka otworzyla na innym modelu.

  • 4. Data: 2013-05-04 16:15:02
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 30 Apr 2013 12:46:49 +0200, a...@p...pl wrote:

    >czesc,
    >
    >jest sobie taki telewizor LG 37LS570S
    >
    >szukajac w sieci, tv ma gniazdo Euro, a ciotka mowi, ze nie ma i mowi,
    >ze w instrukcji opisuja pilota, a pilot inny.

    sprawdzajac w kilku sklepach internetowych wyszlo, ze w niektorych
    jest z Euro zlaczem - widac na zdjeciach i w specyfikacji a w inncych
    euro via przejsciowka.

    --
    ThinkXtra