  • 21. Data: 2022-06-21 17:03:11
    Temat: Re: "Ładowanie elektryka podczas wyjazdu na krótki weekend trwa dłużej, niż weekend" :-)
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 21.06.2022 o 09:10, Cavallino pisze:
> [...]
    064322

    > Albo pisz o co chodzi, albo daruj sobie wrzucanie gołych linków.
    > To jest usenet, dla tych co potrafią pisać.

    Oczywiście, tylko koszerny elektrowoz.pl się liczy.
    Ale tam jakoś brakuje wynurzeń o kilkugodzinnych kolejkach do ładowarki.

  • 22. Data: 2022-06-21 17:08:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 21.06.2022 o 09:59, T. pisze:

    > Ale wiesz dlaczego nasze władze rakiem wycofują się z ułatwień dla
    > właścicieli PV? :-)  Sieć jest niedobra...

    Sieć to jedno, ale nadwyżka w słoneczne dni, gdzie i tak trzeba
    utrzymywać rezerwę w elektrowniach konwencjonalnych to drugie.

  • 23. Data: 2022-06-21 17:09:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-06-2022 o 17:03, nadir pisze:

    > Oczywiście, tylko koszerny elektrowoz.pl się liczy.

    Bez wyjaśnienia o co chodzi i ew. cytatu nic się nie liczy.
    Oczywiście hejterom to nie przeszkadza, można hejtować, to się hejtuje.

    Np. nie widziałem, żebyś Ty albo T wrzucali na grupę linki z kolejek po
    paliwo w Gb sprzed kilku miesięcy.

    Ciekawe dlaczego, jak sądzisz?

  • 24. Data: 2022-06-21 17:17:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 21.06.2022 o 17:09, Cavallino pisze:

    > Np. nie widziałem, żebyś Ty albo T wrzucali na grupę linki z kolejek po
    > paliwo w Gb sprzed kilku miesięcy.

    Tak samo jak nie opisuję tu, czy na różnych forach internetowych, swoich
    albo innych wyczynów jak to przejechaliśmy 1000 kilometrów w ciągu
    jednego dnia.

    > Ciekawe dlaczego, jak sądzisz?

    Ja wiem dlaczego nie wrzucam takich rzeczy. Dlaczego powstają fora
    specjalnej adoracji ile to udało się "przeczołgać" na jednej baterii to
    nie mam pojęcia.

  • 25. Data: 2022-06-21 17:43:00
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/06/2022 16:09, Cavallino wrote:

> [...]
    > Oczywiście hejterom to nie przeszkadza, można hejtować, to się hejtuje.
    >
    > Np. nie widziałem, żebyś Ty albo T wrzucali na grupę linki z kolejek po

    Z tej prostej przyczyny, ze kolejki po paliwo w UK spowodowane brakiem
    paliwa w rafineriach, zbyt mala iloscia dystrybutorow czy samych stacji
    tylko brakiem ludzi z uprawnieniami do prowadzenia cystern. No ale co
    taki hejter jak Cavallino moze z tego rozumiec?

  • 26. Data: 2022-06-21 17:43:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/06/2022 16:43, K wrote:

> [...]
    > tylko brakiem ludzi z uprawnieniami do prowadzenia cystern. No ale co
    > taki hejter jak Cavallino moze z tego rozumiec?

    * nie byly spowodowane.

  • 27. Data: 2022-06-21 19:43:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-06-2022 o 17:17, nadir pisze:

    > Tak samo jak nie opisuję tu,

    No właśnie.
    Więc od bev też nie wyszukujcie pseudosensacji, to nie będziecie
    zaliczani do hejterów.

    > Ja wiem dlaczego nie wrzucam takich rzeczy.

    A wiesz dlaczego w przypadku bev robisz inaczej?

  • 28. Data: 2022-06-22 08:19:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-06-2022 o 17:17, nadir pisze:

    > Tak samo jak nie opisuję tu, czy na różnych forach internetowych, swoich
    > albo innych wyczynów jak to przejechaliśmy 1000 kilometrów w ciągu
    > jednego dnia.

    https://elektrowoz.pl/auta/ile-zasiegu-trzeba-w-samo
    chodzie-elektrycznym-raz-za-razem-przekonuje-sie-ze-
    330-370-km-na-licznikach-jest-ok-felieton/

    "Ostatnio regularnie pokonuję dłuższe trasy. Jakoś tak ciekawie
    wychodzi, że na zmianę podróżuję autem z silnikiem Diesla i elektrykami
    o realnym zasięgu z przedziału 330-370 kilometrów (prognozowana wartość
    z liczników przy baterii na poziomie 100 procent). To te modele, które
    mają 390-430 jednostek WLTP lub więcej. I po raz kolejny utwierdzam się
    w przekonaniu, że więcej naprawdę mi nie trzeba. "

    Fajne są też komentarze do tych waszych hejterskich "potrzeb".
    BTW: Powstał tez nowy hashtag:

    #DieslemBezSIkuDoChorwacji

  • 29. Data: 2022-06-22 10:14:35
    Od: cyklista <c...@g...com>

    W dniu 2022-06-22 o 08:19, Cavallino pisze:

> [...]
    > w przekonaniu, że więcej naprawdę mi nie trzeba. "
    >
    > Fajne są też komentarze do tych waszych hejterskich "potrzeb".

    Wszystko ładnie jak się spełni warunki brzegowe, czyli elektryk za 200
    tysi, bo takie maja taki zasięg i takie łądowanie. Wtedy wszystko się
    zgadza też bym kupił elektryka zamiast inne za 200 tysi.

    Jednak 80% (a może i więcej) porusza sie poniżej tej kwoty za nowy
    samochód,.

    Ja spokojnie pojeżdżę moja hybrydą w lpg 10 lat i pewnie wtedy wszystko
    się będzie zgadzać z elektrykami i ceny z benzynowymi się zrównają (albo
    prawo zakaże kupowania innych).

    Avast.

  • 30. Data: 2022-06-22 10:31:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-06-2022 o 10:14, cyklista pisze:

    > Wszystko ładnie jak się spełni warunki brzegowe, czyli elektryk za 200
    > tysi, bo takie maja taki zasięg i takie łądowanie.

    Mój wyjdzie mnie z dopłatą poniżej 130 tys.
    Ma taki zasięg jak opisany i prawie takie ładowanie (maks. 77 kW).
    Więc warunki brzegowe spełnia.

    > Ja spokojnie pojeżdżę moja hybrydą w lpg 10 lat i pewnie wtedy wszystko
    > się będzie zgadzać z elektrykami

    Już się zgadzało w zeszłym roku - zmieniłem właśnie hybrydę z lpg (C-HR)
    na elektryka.
    W tym jeszcze ostatnie sztuki sprzed podwyżek można znaleźć - ale trzeba
    się spieszyć i mocno postarać przy szukaniu ofert.

    Nowe hybrydowe C-HR kosztują więcej.....