  • 1. Data: 2009-07-03 07:25:55
    Temat: Łagów - czy ktoś sie wybiera?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Tak sobie pomyslałem, ze moze są chętni na małego spotka w trakcie zlotu?

    Ja bede w sobote.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 2. Data: 2009-07-03 11:26:43
    Temat: Re: Łagów - czy ktoś sie wybiera?
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Tak sobie pomyslałem, ze moze są chętni na małego spotka w trakcie zlotu?
    >
    > Ja bede w sobote.

    hmmm.. moze sie i wybiore w sobote na spacerek ...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 3. Data: 2009-07-03 12:32:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Tak sobie pomyslałem, ze moze są chętni na małego spotka w trakcie zlotu?
    >
    > Ja bede w sobote.

    Ja jade za pol godziny

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-07-03 14:30:48
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tak sobie pomyslałem, ze moze są chętni na małego spotka w trakcie zlotu?
    >
    > Ja bede w sobote.

    Jutro jedziemy w kilka enduro lasami, zeby polaczyc przyjemne z...czyms
    tam;)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 5. Data: 2009-07-03 20:26:58
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Karambol napisał(a):

    > Jutro jedziemy w kilka enduro lasami, zeby polaczyc przyjemne z...czyms
    > tam;)

    No jak to z czym? z przyjemnym oczywiscie ;)
    Zazdraszczam wszystkim mogacym uczestniczyc...

  • 6. Data: 2009-07-03 20:35:43
    Od: "rychoo" <r...@g...pl>

    no ja tez mam plana jutro tam byc , moze jakie spocik i rundka po okolicy
    ( aby bez hardcoru bo mam kapcie szosowe)

  • 7. Data: 2009-07-03 21:31:21
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** Karambol napisał(a):
    Jutro jedziemy w kilka enduro lasami, zeby polaczyc przyjemne z...czyms
    tam;)

    "zbigi"
    No jak to z czym? z przyjemnym oczywiscie ;)
    Zazdraszczam wszystkim mogacym uczestniczyc...

    No to jeszcze na niedzwiedzia sie umowcie, albo na dzika golymi rencyma...
    ehh to cywilizacja wymyslila ancfalt!!! ... szczegolnie ladny we gminie
    Szczercow
    Barbarzyncy :DDD

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 8. Data: 2009-07-04 10:13:09
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ehh to cywilizacja wymyslila ancfalt!!! ... szczegolnie ladny we gminie

    Nie poto enduro mam zeby po asfaltach opony scierac:)
    Fajnie poleciec terenem do celu.
    Tylko cos grzmi i burzowo sie zrobilo, a za 2 godz wyjazd..

  • 9. Data: 2009-07-04 10:45:09
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Karambol"
    Nie poto enduro mam zeby po asfaltach opony scierac:)
    Fajnie poleciec terenem do celu. Tylko cos grzmi i burzowo sie zrobilo, a
    za 2 godz wyjazd..

    Wiekszy hardcore bedzie - dacie rade :)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 10. Data: 2009-07-04 17:41:31
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie poto enduro mam zeby po asfaltach opony scierac:)
    > Fajnie poleciec terenem do celu. Tylko cos grzmi i burzowo sie zrobilo, a

    No i dalismy, jazda na "czuja" w kierunku lagowa byla dobra i wyjechalismy
    ok 4 km przed Łagowem. Cali mokrzy i zablocenia ale jaka furora na miescie;)
    Tylko wyjazd sie opoznil z powodu jebitego oberwania chmury i cholernego
    gradu.