  • 11. Data: 2022-09-20 12:35:55
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-09-2022 o 12:17, J.F pisze:

    > No i jakby nie zahamowali, to sami by wyprzedzali na pasach, wiec
    > musieli hamowac :-)

    A konwencja wiedeńska?

  • 12. Data: 2022-09-20 12:53:29
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 20.09.2022 o 11:55, Janusz pisze:

    > Jaja sobie robisz? a może jesteś takim samym durnym gliną.

    Przecież istnieje bardzo prosty sposób wykazania, że to policjanci
    wyprzedzili bezpośrednio przed przejściem. Wystarczy zrobić zdjęcie
    klatki z filmu, na którym będzie widać radiowóz przed tą biała skodą.
    Co, nie da się?
    Nic dziwnego, albowiem policjanci nie wyprzedzili pojazdu z sąsiedniego
    pasa.
    A dlaczego go nie wyprzedzili, to już nieistotne. Nieważne, czy nie
    chcieli popełnić wykroczenia, czy tylko nie chcieli zostać uwiecznieni
    podczas łamania przepisów. W każdym razie nie wyprzedzili białej skody
    bezpośrednio przed przejściem dla pieszych. Cały czas trzymali się z tyłu.

    --
    -
    Akarm

  • 13. Data: 2022-09-20 13:12:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 20 Sep 2022 10:51:57 +0200, w <tgbuvf$egu$1$Janusz@news.chmurka.net>,
    Janusz <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Źródło: https://bielskiedrogi.pl. Zapoznaj się z pełną treścią artykułu:
    > https://bielskiedrogi.pl/wideo/16417-wideo-polowanie
    -na-jelenia-nieoznakowane-bmw-w-akcji?fbclid=IwAR3e_
    mAXbHXN1BwuUnG7ZnT4YduPFacJOvql7l75C5tWWBx7eoZcJeTDk
    ms"

    > "Bielskie Drogi
    > Poprosiliśmy KMP w Bielsku-Białej o komentarz w sprawie nagrania.
    > Będziemy informować jak nadejdzie odpowiedź."

    Żaden sąd by nie orzekł grzywny za wyprzedzanie na pasach na podstawie tego co
    widzę. Sędzia musiałby być ślepy, niedorozwinięty albo ziobrowy.

    A po drugie to Skodzie mandat się należał za zamulanie na lewym :P

  • 14. Data: 2022-09-20 13:16:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-09-2022 o 13:12, r...@k...pl pisze:

    > Żaden sąd by nie orzekł grzywny za wyprzedzanie na pasach na podstawie tego co
    > widzę. Sędzia musiałby być ślepy, niedorozwinięty albo ziobrowy.

    Czyli nie taki żaden...
    Szansa że trafisz na tego ostatniego jest.
    Zwłaszcza jak się wypaplesz że głosujesz na inną opcję....

  • 15. Data: 2022-09-20 13:39:07
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-09-20 o 12:53, Akarm pisze:

> [...]
    > bezpośrednio przed przejściem dla pieszych. Cały czas trzymali się z tyłu.

    O jakim wyprzedzaniu piszesz, popatrz od 11 sek, skoda była o długość
    przed bmw które powoli się do niej zbliżało ale jeszcze nie wyprzedziło,
    przed samym przejściem dość gwałtownie zahamowało co zmusiło skodę do
    hamowania, ewidentnie bmw polowało na wyprzedzenie przed pasami, tyle że
    kierownik ze skody był czujny i manewr się nie udał.

    --
    Janusz

  • 16. Data: 2022-09-20 13:47:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-09-20 o 12:17, J.F pisze:

    > Nie upieralbym sie.
    > Moze przyspieszyli, bo przed nimi ktos przyspieszyl, a potem sobie o
    > pasach przypomnieli.
    > Moze oni przyspieszyli, a skoda zwolnila - i widac sumę, a to trudno
    > ocenic na szybko.
    No nie, skoda jechała równo podobnie jak szary za nią i nagrywajacy,
    wszyscy jechali w podobnym tempie, to bmw robiło zwody wpierw
    przyspieszając by przed przejściem zahamować.

    > Nie wiem, czy choc raz wysforowali sie przed skode (pozycje zderzakow
    > przednich). Wiec czy to by bylo wyprzedzanie?
    Przecież po dupach widać że nie, nawet się nie zrównali, więc teza że
    wpadli by na wyprzedzaniu na przejściu jest fałszywa, to oni ewidentnie
    próbowali złapać skodę na to.
    Zresztą komentarze pod filmem na FB są jednoznaczne że to było
    'polowanie' i
    redakcja Bielskich Dróg podziela ta opinię i wysłali zapytanie o to
    zachowanie do komendy policji.

    --
    Janusz

  • 17. Data: 2022-09-20 13:59:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Sep 2022 13:47:01 +0200, Janusz wrote:

    > No nie, skoda jechała równo podobnie jak szary za nią i nagrywajacy,
    > wszyscy jechali w podobnym tempie,

    Nie jechali tak znow calkiem rowno, odleglosc filmujacego do skody sie
    zmienia.

    > to bmw robiło zwody wpierw
    > przyspieszając by przed przejściem zahamować.

    Owszem, troche jakby tak, ale troche jakby "w podobnym tempie".
    Szczegolnie, ze blokowane bylo przez pojazd przed nimi.

    Przed skodą tez cos jechalo, tylko skoda nie przyspieszyla.
    Moze i slusznie, bo na oko to ten pojazd przed policjantami zaslanial
    jej widok na chodnik i przejscie ...

    > Przecież po dupach widać że nie, nawet się nie zrównali,

    ale moze byc roznica dlugosci pojazdow.

    > więc teza że
    > wpadli by na wyprzedzaniu na przejściu jest fałszywa, to oni ewidentnie
    > próbowali złapać skodę na to.

    No ale skoro sie nie zrownali, to czy moze byc mowa o wyprzedzaniu na
    przejsciu?

    Inna sprawa, ze na ich filmie to by tak wygladalo - nie widac,
    ze skoda caly czas lekko z przodu.

    > Zresztą komentarze pod filmem na FB są jednoznaczne że to było
    > 'polowanie' i
    > redakcja Bielskich Dróg podziela ta opinię i wysłali zapytanie o to
    > zachowanie do komendy policji.

    Eee tam - owczy ped obserwatorow.

    Skoro tak polują, to niech ich sfilmują w bardziej wyrazistej akcji
    :-)

    J.

  • 18. Data: 2022-09-20 14:01:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Sep 2022 13:12:21 +0200, r...@k...pl wrote:
> [...]
    >
    > Żaden sąd by nie orzekł grzywny za wyprzedzanie na pasach na podstawie tego co
    > widzę. Sędzia musiałby być ślepy, niedorozwinięty albo ziobrowy.

    Jak to sedzia, niestety.
    Poza tym na slepo wydalby najpierw wyrok nakazowy ;-)

    > A po drugie to Skodzie mandat się należał za zamulanie na lewym :P

    I tak i nie, bo w koncu miasto i 50 obowiazuje.

    skoda na koncu zjechala na prawy pas, ale nie wiemy dlaczego.

    J.

  • 19. Data: 2022-09-20 14:03:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Sep 2022 12:35:55 +0200, Cavallino wrote:

    > A konwencja wiedeńska?

    Temat na dluzsza analize prawną, nie publicznym forum,
    bo po co edukowac policjantow :-)

    J.

  • 20. Data: 2022-09-20 14:37:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

> [...]
    > widzę. Sędzia musiałby być ślepy, niedorozwinięty albo ziobrowy.
    > A po drugie to Skodzie mandat się należał za zamulanie na lewym :P

    Skodziarz widząc, że jest wypuszczany na wyprzedzanie przez
    policjantów nie dał się złapać i prewencyjnie przyhamował. Policjanci
    też hamują i skodziarz musi przyhamować bardziej - niemal do
    zatrzymania. Zabawa w kotka i myszkę - tyle, że policjanci początkowo
    hamują silnikiem.

    --
    Best regards,
    RoMan