  • 41. Data: 2022-09-22 18:17:27
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez policję-kolejny film
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Kolejny film, tu już nawet nie udawali tylko po chamsku się zatrzymali
    przed pustym przejściem.
    https://youtu.be/hD7dT4E6_n0

    --
    Janusz

  • 42. Data: 2022-09-23 12:35:22
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    LordBluzg®🇵🇱 w

    > Nie umiesz w grafikę google, skoro chcesz zdjęcia?

    Dalej pytam się o _mityczne_ Skoro nie rozumiesz znaczenia słowa, to możesz
    się spróbować douczyć/zapytać/zamilknąć

    > Obracasz głowę przy 140km/h tracąc widoczność z przodu?

    Po pierwsze, to było o jeździe po mieście... Zapierdalasz 140 w obszarze
    zabudowanym idioto?
    Po drugie, nic nie pisałem o obracaniu głowy (przy zmianie pasa), wystarczy
    sie wychylić (plecy od fotela wtedy i głowa od zagłówka się oddalają), i da
    się ogarnąć po 4 pasy z lewej i z prawej...

    > Prowadziłeś kiedyś coś większego niż skuter?

    Jechałeś kiedyś drogą z więcej niż 8 pasami w jednym kierunku, nieważne z
    jak prędkością (korki), melepeto drogowy?

    --
    Tomasz

  • 43. Data: 2022-09-23 17:26:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-09-22 o 16:26, r...@k...pl pisze:
    > Od początku oryginalne video (i cała sytuacja) wydawało mi się trochę dziwne i
    > podejrzane.
    >
    > Teraz już wiem, że powstało po to, aby patokierowcy pierdzieli bzdety typu:
    > "Łapanie jeleni na wyprzedzaniu na pasach, skurwy#yny!!!"
    Mam nadzieję matole że cię tak złapią i odczujesz to na własnej dupie.

  • 44. Data: 2022-09-23 19:32:33
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.09.2022 o 12:35, Tomasz pisze:

    > Dalej pytam się o _mityczne_ Skoro nie rozumiesz znaczenia słowa, to możesz
    > się spróbować douczyć/zapytać/zamilknąć

    Z dupy wyjąłeś to "mityczne"?

    > Po pierwsze, to było o jeździe po mieście...

    Sreście.

    > Zapierdalasz 140 w obszarze
    > zabudowanym idioto?

    Sam jesteś "mitycznym" idiotą :]

    > Po drugie, nic nie pisałem o obracaniu głowy (przy zmianie pasa), wystarczy
    > sie wychylić (plecy od fotela wtedy i głowa od zagłówka się oddalają), i da
    > się ogarnąć po 4 pasy z lewej i z prawej...

    Chuja se wychyl i chuja zobaczysz :]

    > Jechałeś kiedyś drogą z więcej niż 8 pasami w jednym kierunku, nieważne z
    > jak prędkością (korki), melepeto drogowy?

    Chuja wiesz :] Możesz spierdalać :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 45. Data: 2022-10-06 23:40:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 22 Sep 2022 18:17:27 +0200, w <tgi1qo$8l5$1$Janusz@news.chmurka.net>,
    Janusz <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Kolejny film, tu już nawet nie udawali tylko po chamsku się zatrzymali
    > przed pustym przejściem.
    > https://youtu.be/hD7dT4E6_n0

    A to już sprawa oczywista, która powinna zakończyć się min. naganą.

  • 46. Data: 2022-10-07 07:52:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-10-2022 o 23:40, r...@k...pl pisze:

    > A to już sprawa oczywista, która powinna zakończyć się min. naganą.

    Ale na pewno znowu napiszą, że ktoś ich prowokował.
    A jacyś kretyni na grupie będą ich wybielać....