  • 1. Data: 2018-07-04 20:20:37
    Temat: Laptop Lenovo nie widzi wifi
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Przedtem widział, teraz po powrocie z serwisu nie widzi.
    Czy mógł został uszkodzony, czy kartę Wifi wyłącza się w biosie?

  • 2. Data: 2018-07-04 20:32:45
    Temat: Re: Laptop Lenovo nie widzi wifi
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2018-07-04 o 20:20, Borneq pisze:
    > Przedtem widział, teraz po powrocie z serwisu nie widzi.
    > Czy mógł został uszkodzony, czy kartę Wifi wyłącza się w biosie?
    W manager urządzeń widzi kartę? To nie widzi karty czy nie znajduje sieci?

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 3. Data: 2018-07-04 20:41:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Jul 2018 20:20:37 +0200, Borneq napisał(a):

    > Przedtem widział, teraz po powrocie z serwisu nie widzi.
    > Czy mógł został uszkodzony, czy kartę Wifi wyłącza się w biosie?

    Niektóre lapki mają wyłącznik/przycisk wifi gdzieś na obudowie czy
    klawiaturze. Przestudiuj instrukcję.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-07-05 10:32:48
    Od: ń <ń@ń.ń>

    W kilku miejscach się wyłącza.
    To Intel? Sterownik wi-fi windowsowy, lenovowy czy IntelProSet?

  • 5. Data: 2018-07-05 14:21:44
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 05.07.2018 o 10:32, ń pisze:
    > W kilku miejscach się wyłącza.
    > To Intel? Sterownik wi-fi windowsowy, lenovowy czy IntelProSet?

    Laptop to lenovo-300-17isk.
    Nie lubię Lenovo, bo robią wersję do pudełka, ten był przystosowany do
    Windows. Wyłączyłem bootowanie uefi.
    Włączanie klawiszami, chyba F7 ten z samolocikiem, ale robi to tylko
    tyle co włączenie za pomocą myszy. Może w serwisie coś uszkodzili.
    Na szczęście działa Wifi przez USB, tylko zajmuje już ostatnie, drugie
    USB obok myszy.

  • 6. Data: 2018-07-05 15:13:05
    Od: ń <ń@ń.ń>

    W menedżerze urządzeń widzisz wewnętrzne wi-fi?
    BTW w device managerze też występuje opcja enable/disable.
    A coś Ci przeszkadza sprawdzić ustawienie w BIOS-ie?
    Możesz wejść do ustawień BIOS bezpośrednio z systemu, czy tylko klasycznie przy
    bootowaniu komputera?

    -----

  • 7. Data: 2018-07-05 15:16:40
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Karta wifi (przykładowo u mnie jest na szynie PCI) powinna być widoczna w menedżerze
    urządzeń nawet przy wyłączeniu wifi fizycznym wyłącznikiem, i nawet przy fizycznym
    wyłączeniu transmisji wifi (jakimś przyczkiem na obudowie czy kombinacją klawiszy)
    można w menedżerze urządzeń ustawiać własciwości karty.

  • 8. Data: 2018-07-05 15:26:13
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 05.07.2018 o 15:13, ń pisze:
> [...]
    > A coś Ci przeszkadza sprawdzić ustawienie w BIOS-ie?
    > Możesz wejść do ustawień BIOS bezpośrednio z systemu, czy tylko klasycznie przy

    W Biosie jest włączona, do Biosa trudno wejść, bo trzeba przyciskać
    igiełką w odpowiednim czasie w czasie bootowania.
    A manager urządzeń? Ja mam Linuksa Minta 19.

  • 9. Data: 2018-07-05 15:31:11
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 05.07.2018 o 15:16, ń pisze:
> [...]
    klawiszy) można w menedżerze urządzeń ustawiać własciwości karty.

    sudo lspci m.in.
    intelowska karta AC 3165

  • 10. Data: 2018-07-07 09:15:39
    Od: "Leszek K." <l...@g...com>

    Dnia Wed, 4 Jul 2018 20:20:37 +0200, Borneq napisał(a):

    > Przedtem widział, teraz po powrocie z serwisu nie widzi.
    > Czy mógł został uszkodzony, czy kartę Wifi wyłącza się w biosie?

    Częstym błędem przy skręcaniu rozebranego laptopa jest niepodłączenie
    anteny do karty wifi. Parę razy mi się zdarzyło. Może to?

    --
    Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.