  • 1. Data: 2013-06-06 15:32:01
    Temat: Launcher do androida za free
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.yan
    dex.shell

    Może komuś się spodoba a jest obecnie za free (wcześnij 47zł)

  • 2. Data: 2013-06-07 00:32:48
    Temat: Re: Launcher do androida za free
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Cze, 15:32, "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.yan
    dex.shell

    > Może komuś się spodoba a jest obecnie za free (wcześnij 47zł)

    dziekuje, nie skorzystam

    Ta aplikacja ma dostęp do tych elementów:

    Twoje konta
    dodawanie i usuwanie kont
    Zezwala aplikacji na wykonywanie takich operacji, jak dodawanie i
    usuwanie kont oraz usuwanie ich haseł.
    używanie kont na urządzeniu
    Zezwala aplikacji na żądanie tokenów uwierzytelniania.
    Twoja lokalizacja
    przybliżona lokalizacja (na podstawie sieci)
    Pozwala aplikacji na określenie przybliżonej lokalizacji. Jest ona
    odczytywana z usług lokalizacyjnych wykorzystujących źródła
    lokalizacji sieciowej, takie jak wieże sieci komórkowych i sieci Wi-
    Fi. Te usługi lokalizacyjne muszą być włączone i dostępne na
    urządzeniu, by aplikacja mogła z nich korzystać. Gdy to uprawnienie
    jest aktywne, aplikacje mogą określać Twoje przybliżone położenie.
    dokładna lokalizacja (na podstawie sygnału GPS i sieci)
    Pozwala aplikacji na określenie dokładnej lokalizacji dzięki
    sygnałowi GPS lub źródłom lokalizacji sieciowej, takim jak wieże sieci
    komórkowych i sieci Wi-Fi. Te usługi lokalizacyjne muszą być włączone
    i dostępne na urządzeniu, by aplikacja mogła z nich korzystać. Gdy to
    uprawnienie jest aktywne, aplikacje mogą określać Twoje położenie.
    Pamiętaj jednak, że telefon zużywa wtedy więcej energii.
    Twoje wiadomości
    edytowanie wiadomości tekstowych (SMS-ów i MMS-ów)
    Pozwala aplikacji na zapisywanie SMS-ów przechowywanych w
    urządzeniu lub na karcie SIM. Złośliwe aplikacje mogą usunąć
    wiadomości.
    odczytywanie wiadomości tekstowych (SMS-ów i MMS-ów)
    Pozwala aplikacji na odczyt SMS-ów zapisanych na urządzeniu lub
    karcie SIM. Aplikacja z tym uprawnieniem może czytać wszystkie SMS-y
    niezależnie od ich treści lub poufności.

    Połączenia telefoniczne
    bezpośrednie wybieranie numerów telefonu
    Pozwala aplikacji na dzwonienie pod numery telefonów bez Twojej
    wiedzy. Może to skutkować nieoczekiwanymi opłatami lub połączeniami.
    Aplikacja nie może dzwonić pod numery alarmowe. Złośliwe aplikacje
    mogą generować koszty, wykonując połączenia bez Twojej zgody.
    odczytywanie stanu i informacji o telefonie
    Pozwala aplikacji na dostęp do funkcji telefonicznych urządzenia.
    Aplikacja z tym uprawnieniem może odczytać numer telefonu i
    identyfikator urządzenia, sprawdzić, czy połączenie jest aktywne, oraz
    poznać numer, z którym jest nawiązane połączenie.
    Pamięć
    modyfikowanie i usuwanie zawartości pamięci USB
    Pozwala aplikacji na zapis w pamięci USB.
    Narzędzia systemowe
    instalowanie skrótów
    Pozwala aplikacji dodawać skróty bez interwencji użytkownika.

  • 3. Data: 2013-06-07 01:09:15
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:
    dex.shell

    > dziekuje, nie skorzystam
    >
    > Ta aplikacja ma dostęp do tych elementów:

    A co za roznica, czy do twojego telefonu
    maja dostep amerykanie czy ruscy? :)

  • 4. Data: 2013-06-07 08:49:55
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    krzysztofsf nabazgrał(a):

    dex.shell
    > dziekuje, nie skorzystam
    > Ta aplikacja ma dostęp do tych elementów:

    Czyli tyle ile daje Android :)

    ps. Nie reklamujkę ale kiedyś była to fajna apka i dość popularna (nawet
    brat się skupił i kupił lata temu na SGS2) dla tego dałem info.

  • 5. Data: 2013-06-07 10:42:58
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.06.2013 krzysztofsf <k...@w...pl> napisał/a:
    dex.shell

    > dziekuje, nie skorzystam
    >
    > Ta aplikacja ma dostęp do tych elementów:

    To jest home launcher, ma swojego dialera, widget pogody itd.
    Żeby to działało musi mieć takie uprawnienia. Inna sprawa to że
    wiele apek ma bardzo przesadzone, a celują w tym najwięksi.

    W praktyce nie powinno się "nowoczesnych" smartfonów używać do
    _poważnych_ zastosowań bez sprawdzonego custom rom'u, root'a
    i bardzo rozważnie dobranej listy apek, w tym praktycznie żadnej
    od Googla, Apple MS itp.

    <http://www.guardian.co.uk/world/2013/jun/06/us-tech
    -giants-nsa-
    data>
    <http://www.washingtonpost.com/investigations/us-int
    elligence-mi
    ning-data-from-nine-us-internet-companies-in-broad-s
    ecret-progra
    m/2013/06/06/3a0c0da8-cebf-11e2-8845-d970ccb04497_st
    ory.html>
    <http://antyweb.pl/google-apple-microsoft-i-inni-odd
    aja-wywiadow
    i-usa-wszystkie-nasze-dane-projekt-prism-ujrzal-swia
    tlo-dzienne/>

    http://ujeb.se/idIZyMJuIUuh
    http://ujeb.se/ecALhxjAEVcx
    http://ujeb.se/mQZruGjZweBd

    Oczywiście nasi nie są gorsi, a nawet lepsi.

    Pytanie za 100p, czy wgrałeś/wgrałbyś swój klucz prywatny na
    telefon z softem producenta/operatora?

    --
    kakmartgmaildotcom

  • 6. Data: 2013-06-07 11:30:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    kakmar nabazgrał(a):

    > W praktyce nie powinno się "nowoczesnych" smartfonów używać do
    > _poważnych_ zastosowań bez sprawdzonego custom rom'u, root'a

    Tylko że robiąc root'a tracę gwarancję i tu jest mega problem ...

  • 7. Data: 2013-06-07 12:07:27
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 07.06.2013 Chris <c...@s...pl> napisał/a:
    > kakmar nabazgrał(a):

    > Tylko że robiąc root'a tracę gwarancję i tu jest mega problem ...

    Root, zmiana ROM, jest zwykle odwracalna, nie sprawia problemów
    przy serwisie. Oczywiście trzeba to sprawdzić przed zakupem,
    oczywiście nie można dołączyć do early adopters.
    Ja zdecydowanie wolę kupić sprzęt który już zagrzał miejsce na
    rynku, wiadomo czego się po nim spodziewać, cena zwykle też jest
    lepsza. A z tym że nie mogę się pochwalić że jako pierwszy mam
    najnowszy model, jakoś się godzę ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 8. Data: 2013-06-07 12:24:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    kakmar nabazgrał(a):

    > Root, zmiana ROM, jest zwykle odwracalna, nie sprawia problemów
    > przy serwisie. Oczywiście trzeba to sprawdzić przed zakupem,

    Nie zawsze, Samsung zabezpiesza się i masz info że room był flshowany ileś
    tam razy i pokazuje custom.

  • 9. Data: 2013-06-07 12:45:14
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-07 10:42, kakmar pisze:
> [...]
    > _poważnych_ zastosowań bez sprawdzonego custom rom'u, root'a
    > i bardzo rozważnie dobranej listy apek, w tym praktycznie żadnej

    Ale co Wy planujecie - zamach na statuę wolności?
    Jeżeli rządy się mną interesują, choć niczego nie planuję, to czuję się
    zaszczycony. A jak będę coś planował, to kupię kilka telefonów z kiloma
    starterami prepaid, które po każdym użyciu będę niszczył.
    Tak robią m.in. w Al-Kaidzie (ci mądrzejsi).

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 10. Data: 2013-06-07 13:33:05
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 07.06.2013 $heikh el $hah <x...@x...xx> napisał/a:

    > Ale co Wy planujecie - zamach na statuę wolności?

    Staram się zapewnić sobie i kontrahentom jakieś minimum poufności w
    korespondencji, kiedyś istniała w zamierzchłych czasach "tajemnica
    korespondencji". A sobie i bliskim minimum prywatności. Kiedyś może
    zrozumiesz.

    > Jeżeli rządy...
    <ciach>

    Ech...

    Pytanie zostaje aktualne, kto wgrał/by klucz prywatny na telefon z
    softem producenta/operatora? I drugie, dla tych co się logują do
    banku/itp z telefonu tabletu, jakiej klawiatury używacie?

    --
    kakmaratgmaildotcom