  • 1. Data: 2009-12-29 18:48:36
    Temat: Lepiej późno niż wcale
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    24 grudnia br. opublikowane zostało w Dzienniku Ustaw (Dz. U. Nr 221;
    poz. 1742) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 grudnia 2009
    r. w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń
    konsumenckich służących do odbioru cyfrowych naziemnych transmisji
    telewizyjnych.

    http://www.abc.com.pl/serwis/pdf/d09h42.pdf

  • 2. Data: 2009-12-29 19:07:48
    Temat: Re: Lepiej późno niż wcale
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

> [...]
    > eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich służących do
    > odbioru cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych.

    Ano, przy czym dodam od siebie że rozporządzenie zostało
    uzgodnione tak gdzieś około rok temu (w przybliżeniu), i
    wtedy poszło do "zatwierdzenia" przez unijne władze.

    O, mam:
    "Dnia 24.03.2009 roku Ministerstwo Infrastruktury poinformowało,
    że uzgodnione rozporządzenie w sprawie wymagań technicznych i
    eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich służących do odbioru
    cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych zostało skierowane
    dnia 16.03.2009 do notyfikacji w Komisji Europejskiej."

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 3. Data: 2009-12-29 19:20:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hhdiu6$2iv$1@news.onet.pl...
> [...]
    > sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich
    > służących do odbioru cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych.

    No to zorka może już śmiało kupować telewizor i będzie wiedział czego żądać.
    ;-)

  • 4. Data: 2009-12-29 19:30:45
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

> [...]
    > sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich
    > służących do odbioru cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych.

    I tak sukces
    http://tech.wp.pl/kat,1009791,title,Polska-branza-IT
    -na-szarym-koncu-Unii-Europejskiej,wid,11765197,wiad
    omosc.html
    Polska zajęła w 2009 roku 35 miejsce w globalnym rankingu konkurencyjności
    przemysłu IT uzyskując 40,8 punktów na 100. Oznacza to spadek o 3 miejsca w
    stosunku do roku 2008. Na 24 kraje Unii Europejskiej objęte badaniem Polska
    zajęła 3 lokatę od końca. Gorszy wynik uzyskała jedynie Rumunia i Bułgaria.
    Komu dziękować za tak oszałamiający rozwój i postęp ?
    jerzyn

  • 5. Data: 2009-12-29 19:41:43
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-29 20:30, jerzyn wrote:

> [...]
    > przemysłu IT uzyskując 40,8 punktów na 100. Oznacza to spadek o 3 miejsca w

    Wszystko, co jest firmowane przez BSA ma super wysoką wiarygdność :-P

  • 6. Data: 2009-12-29 19:45:26
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-29 20:07, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

> [...]
    > cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych zostało skierowane
    > dnia 16.03.2009 do notyfikacji w Komisji Europejskiej."

    Oszałamiający sukces w uzgadnianiu rozporządzenia (gdzieś ponad 2 lata)
    został doceniony: dyrektor departamentu telekomunikacji awansował na
    swojego zastępcę.

  • 7. Data: 2009-12-29 20:16:47
    Od: on <o...@o...no>

    No to fajnie, tylko dlaczego to rozporządzenie odwołuje się do
    nieistniejącego standardu ETSI TS 102 590. Prace nad standaryzacją MHP
    1.2 zostały wstrzymane przez wiele miesięcy temu.
    Nie da się więc wprowadzić odbiornika interaktywnego zgodnego z tym
    rozporządzeniem.

  • 8. Data: 2009-12-29 23:17:34
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 29 Dec 2009 21:16:47 +0100, on <o...@o...no> wrote:

> [...]
    >1.2 zostały wstrzymane przez wiele miesięcy temu.
    >Nie da się więc wprowadzić odbiornika interaktywnego zgodnego z tym

    a nie sadzicie, ze to tak specjalnie - czylis spisek, aby jeszcze
    bardziej opoznic dvb-t w Polsce? Bo jak sie to wyda,to znowu: 1 rok
    beda uzgadniac i 1 rok publikowac....???

    To ja proponuje dvb-t2

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2009-12-29 23:53:27
    Temat: Re: Lepiej póŸno niż wcale
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Wed, 30 Dec 2009, a...@p...pl wrote:
    > To ja proponuje dvb-t2

    swietny pomysl :)
    moze jakis list otwarty ???

  • 10. Data: 2009-12-30 08:42:11
    Temat: Re: Lepiej pó?no niż wcale
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 30 Dec 2009 00:53:27 +0100, Jerzy Pastusiak

    >swietny pomysl :)
    >moze jakis list otwarty ???

    a dlaczego nie, bo przy takim tempie dvb-t2 bedzie juz schylkowa
    technologia.

    A z drugiej strony, to po ostatnich doniesieniach wyjdzie na to, ze
    nikt NTC nie bedzie chcial brac, bo nic tam nie bedzie do ogladania -
    skoro mux 2 (tort) ma byc do podzialu miedzy cukiernikow: tvn,
    polstat, tv4, puls - po 2 miejsca, z czego 4 kanaly chca zakodowac!!!!

    --
    ThinkXtra