  • 1. Data: 2010-06-15 09:34:31
    Temat: Licznik ściągnięć
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Na stronce mam plik. Czy jest jakaś możliwość dowiedzieć się ile razy został
    ściągnięty?

  • 2. Data: 2010-06-15 17:10:26
    Temat: Re: Licznik ściągnięć
    Od: "Jordan Szubert" <n...@p...na.razie>

    Dnia 15-06-2010 o 11:34:31 Borneq <b...@a...hidden.pl> napisał(a):

    > Na stronce mam plik. Czy jest jakaś możliwość dowiedzieć się ile razy
    > został ściągnięty?

    z pliku access.log to sie powinno dac wygrzebac...

  • 3. Data: 2010-07-02 20:32:48
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Jordan Szubert <n...@p...na.razie> wrote:

    > z pliku access.log to sie powinno dac wygrzebac...

    To zależy co rozumiesz przez ściągnięcie pliku - rozpoczęcie transferu (to
    rejestruje się w logu serwera) czy jego zakończenie? Zasadnicza różnica.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )