  • 1. Data: 2011-09-12 18:13:33
    Temat: Lin-Mark na tyłach Toruńskiej w Wawie
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Czy ktoś korzystał z ich usług? Potrzebuję przerobić zakończenia linek
    gazu do DR-ki, w Burakowie nie potrafią a do Janek mam daleko. Ew. ktoś
    zna jakiś zakład na szeroko rozumianej północy Warszawy?

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350]

  • 2. Data: 2011-09-12 18:30:37
    Temat: Re: Lin-Mark na tyłach Toruńskiej w Wawie
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-12 20:13, Nikanor pisze:
    > Czy ktoś korzystał z ich usług? Potrzebuję przerobić zakończenia linek
    > gazu do DR-ki, w Burakowie nie potrafią a do Janek mam daleko. Ew. ktoś
    > zna jakiś zakład na szeroko rozumianej północy Warszawy?

    Dorabiałem u nich linkę hamulca ręcznego do quada. Przy pierwszym
    zaciągnięciu hamulca nowa linka się urwała. Dopiero po reklamacji jest
    ok. Dorabiałem wcześniej różne linki w dwóch zakładach na Grochowie na
    przestrzeni ostatnich 15 lat i tam nigdy nie było problemu, więc
    lin-marka nie polecam.

    Pozdr
    DP

  • 3. Data: 2011-09-12 18:32:45
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    > gazu do DR-ki, w Burakowie nie potrafią a do Janek mam daleko. Ew. ktoś
    > zna jakiś zakład na szeroko rozumianej północy Warszawy?

    W Łomiankach robiłem linkę gazu,od ręki,nie pamiętam adresu ale widać
    było szyld po prawej stronie lecąc z Wawy.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2011-09-13 20:46:00
    Od: "Marcin Kasprzyk" <a...@o...pl>

    Witek.

    Użytkownik "Nikanor" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    Czy ktoś korzystał z ich usług? Potrzebuję przerobić zakończenia linek
    gazu do DR-ki, w Burakowie nie potrafią a do Janek mam daleko. Ew. ktoś
    zna jakiś zakład na szeroko rozumianej północy Warszawy?

    Ewentualnie LIN-MOT czy jakoś tak na pszczyńskiej (targówek)
    Robiłem tam kiedyś i było ok.

    --
    Pozdr
    Marcin Kasprzyk.

  • 5. Data: 2011-09-14 20:40:54
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2011-09-12 20:32, Monster pisze:
    > W Łomiankach robiłem linkę gazu,od ręki,nie pamiętam adresu ale widać
    > było szyld po prawej stronie lecąc z Wawy.

    ul. Brukowa