  • 1. Data: 2020-02-25 20:58:48
    Temat: Loitech K800 problem z podświetleniem i klawiszami
    Od: "Adam Nastula" <a...@w...pl>

    Witam. Mam klawiaturę Loitech K800. Jakiś czas temu przestało mi działać
    podświetlenie klawisz, a od kilku dni nie działa również kilka klawisz, co
    widać w tm tekście. Cz istnieje możliwość napraw tej klawiatur, a jeżeli
    tak, to co należałob zrobić? Będę wdzięczn za wskazówki.
    Adam Nastula

  • 2. Data: 2020-02-26 05:53:56
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-25 o 20:58, Adam Nastula pisze:

> [...]
    > co widać w tm tekście. Cz istnieje możliwość napraw tej klawiatur, a
    > jeżeli tak, to co należałob zrobić? Będę wdzięczn za wskazówki.

    Kupić jakąś tanią klawiaturę i na niej opisać problem.
    Bo jak na razie to nie wiadomo czy wymieniać przyciski
    czy folię.
    Sprawdził bym też czy nie jest na gwarancji.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-02-26 06:17:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-02-25, Adam Nastula <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > widać w tm tekście. Cz istnieje możliwość napraw tej klawiatur, a jeżeli
    > tak, to co należałob zrobić? Będę wdzięczn za wskazówki.

    Działa 7 i v?

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2020-02-26 11:24:13
    Od: "Adam Nastula" <a...@w...pl>

    Działa:
    7 v

  • 5. Data: 2020-02-26 11:42:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Feb 2020 20:58:48 +0100, Adam Nastula napisał(a):

    > to co należałob zrobić?

    Pierwsze co ja bym zrobił to rozkręcił obudowę i próbował docisnąć styk
    folii ze ścieżkami do płytki drukowanej. Jak nie pomoże dociskanie to
    można spróbować wstawić gumkę kontaktową od innej klawiatury. Powody
    nieświecenia diod mogą być różne (brak kontaktu, sfajczenie diody),
    trzeba sprawdzić.
    --
    Jacek
    I hate haters.