  • 1. Data: 2020-03-07 13:40:23
    Temat: Łożysko toczne i magnes
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Być może jakiś spec od trybologii się wypowie: czy
    *namagnesowane* elementy łożyska tocznego będą się szybciej zużywać ? To
    tak przy okazji hamowania globusa - w hamulcach proszkowych, z którymi
    miałem do czynienia łożyska toczne pracują w silnym stałym polu
    magnetycznym.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem