  • 61. Data: 2021-02-27 12:32:02
    Temat: Re: MC1204 N - wyprowadzenia kontrolne...
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 26 Feb 2021 20:24:26 +0100, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > W PL nie ma za dużo firm produkujących kultywatory ręczne. Też
    > użyjesz
    > argumentu że skoro wynaleziono lepszy do traktora to *ktoś* stracił
    > pracę? Nie, pracuje przy produkcji czego innego, od samego początku.

    Nie, absolutnie miałem na myśli coś innego.

    > Nie pokażę, bo to problem w umyśle konsumenta a nie producenta.

    I co z tego? Nie ma znaczenia jaki jest powód.
    Istotne jest to, że biznesu klasyvznego się na tym nie zrobi (no
    chyba, że przez fundację).

    --
    Marek

  • 62. Data: 2021-02-27 13:41:01
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 24.02.2021 18:56, PeJot wrote:

    > Bo się nie sprzeda. Przeciętny Kowalski czy inny Schmidt za podtrzymanie
    > zegara, które może przyda się raz do roku, zwyczajnie nie zapłaci, więc
    > producenci AGD, jako masówki nie stosują tego rozwiązania.

    Przeciętny może i nie, ale ponadprzeciętny, mieszkający na prowincji na
    pewno by się zastanowił post factum.
    Raz w roku masz akcję przycinania gałęzi - codziennie 7-8 rano jest
    zanik tak na kilkanaście sekund - tak przez 2-3 tygodnie od poniedziałku
    do piątku.
    W okresie burzowym zaniki 1-2 razy na burzę to norma.
    To jest normalne działanie sieci, a do tego dochodzą awarie - wiatr,
    śnieg, pioruny, drzewa, samochody. bociany itp.

    --
    Mirek.

  • 63. Data: 2021-02-27 14:39:10
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2021-02-27 o 13:41, Mirek pisze:

    > Przeciętny może i nie, ale ponadprzeciętny, mieszkający na prowincji na
    > pewno by się zastanowił post factum.

    Ponadprzeciętny może i się zastanowi, ale i tak nie ma wyboru.

> [...]
    > To jest normalne działanie sieci, a do tego dochodzą awarie - wiatr,
    > śnieg, pioruny, drzewa, samochody. bociany itp.

    Niewiem, nieznam się, niemnieszkam na prowincji :) U mnie zanik prądu
    nie z mojej winy jest rzadziej niż raz w roku.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 64. Data: 2021-02-27 21:18:11
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2021-02-26 o 12:51, heby pisze:

    > Mają prawo produkować inne rzeczy niż zegarki.

    Najlepiej równie trwałe.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 65. Data: 2021-02-27 22:52:29
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/02/2021 21:18, PeJot wrote:
    > Najlepiej równie trwałe.

    Owszem. Nie chciałbyś produkować portów morskich wymagajacych wyburzania
    co 2 lata. Skoro wiemy to o portach to czemu nie zegarki?

  • 66. Data: 2021-02-28 07:57:27
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2021-02-27 o 22:52, heby pisze:

    > Owszem. Nie chciałbyś produkować portów morskich wymagajacych wyburzania
    > co 2 lata.

    Ale rozbudowa to i owszem.

    > Skoro wiemy to o portach to czemu nie zegarki?

    Dobry przykład. Używam Casio, pasek wymięka po roku. Wodoszczelność to
    ściema, a używam stopera przy pływaniu na basenie. Ale odechciało mi się
    szukać innego modelu i producenta. Zaopatrzyłem się w stoper wieszany na
    słupku startowym. Nie musi być wodoszczelny.

    BTW: ma ktoś pomysła na licznik okrążeń do pływania na basenie ?

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 67. Data: 2021-03-15 10:33:17
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-02-24 07:11, J.F. wrote:
    [...]
    > Nawiasem mowiac - tato kiedys kupil kalkulator na 2 paluszki R6, ktore
    > wytrzymaly ... 20 lat. Paluszki marki Casio.
    Potwierdzam. Gdzieś w 1997 kupiłem kalkulator Casio (fx-82 zdaje się) i
    oryginalne paluszki Casio również wytrzymały jakieś 20 lat bo wymieniłem
    je 3-4 lata temu. Żadnych wylewów.