  • 1. Data: 2010-11-09 17:11:22
    Temat: MIX plus lg gt 540 za 1 zl, ale bezczelnosc
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    chyba dla tych co liczyc nie potrafia, owszem masz
    lg za 1 zl, za doladowanie 30 zl (zobowiqazanie), ale zobowiazujesz sie
    do 48 doladowan czyli wychodzi tak jakbys wzial tel na abonament
    miesieczny 30 zl na 4 lata.

    Napisali przy gwazdce wlasnie o tych 48 doladowaniach a bezposrednio nad
    tym o wizerunku robota androida stworzonego przez google by zniechecic
    zapewne do dlaszego czytania

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 2. Data: 2010-11-09 18:43:20
    Temat: Re: MIX plus lg gt 540 za 1 zl, ale bezczelnosc
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kotlet" <K...@n...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > lg za 1 zl, za doladowanie 30 zl (zobowiqazanie), ale zobowiazujesz
    > sie do 48 doladowan czyli wychodzi tak jakbys wzial tel na abonament

    Nikt ci nie zabrania doładowywać po 30zł co tydzień
    Wtedy masz abonament na rok.

    Sławek

  • 3. Data: 2010-11-09 18:55:09
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-09 19:43, Slavekk pisze:
    > U?ytkownik "Kotlet"<K...@n...eu> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Nikt ci nie zabrania do?adowywa? po 30z? co tydzie?
    > Wtedy masz abonament na rok.
    >
    > S?awek

    wtedy masz telefon za 1 zl o wartosci wedlug producenta ponizej 1 tys w
    abonamencie 120 zl , no zloty interes

  • 4. Data: 2010-11-09 19:09:23
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2010-11-09 18:11, Kotlet pisze:
> [...]
    >
    > Napisali przy gwazdce wlasnie o tych 48 doladowaniach a bezposrednio
    > nad tym o wizerunku robota androida stworzonego przez google by

    Zgłoś to na policję.Ktoś musi za to beknąć ;-)

  • 5. Data: 2010-11-09 19:39:59
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Kotlet" napisał:

    > wtedy masz telefon za 1 zl o wartosci wedlug producenta ponizej 1 tys
    > w abonamencie 120 zl , no zloty interes

    Zależy, jak liczyć. Mnie się nie chce, bo nie znam cen za minutę w
    MixPlusie.
    Poza tym, ten aparat jest za złotówkę również przy doładowaniu 30 zł przez
    42 miesiące.
    Jak to się ma do ceny tzw. wolnorynkowej tej zabawki bez wideorozmów (ceneo
    podaje 6 stów) i prepaidzie?
    Jest jakaś rażąca dysproporcja?

    JoteR

  • 6. Data: 2010-11-09 19:46:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 09 Nov 2010 19:55:09 +0100, Kotlet napisał(a):

    > wtedy masz telefon za 1 zl o wartosci wedlug producenta ponizej 1 tys w
    > abonamencie 120 zl , no zloty interes

    Mam dla ciebie świetne rozwiązanie - tylko nie mów nikomu, bo sie wyda i
    nie będzie działało - NIE KUPUJ.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 7. Data: 2010-11-09 20:40:46
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > wtedy masz telefon za 1 zl o wartosci wedlug producenta ponizej 1
    > tys w abonamencie 120 zl , no zloty interes

    Ale ci nikt tych 120zł nie zabiera.
    Możesz je wydzwonić.
    A telefon masz za 1zł
    ;-)

    Sławek

  • 8. Data: 2010-11-10 13:51:42
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

> [...]
    >
    > Napisali przy gwazdce wlasnie o tych 48 doladowaniach a bezposrednio nad
    > tym o wizerunku robota androida stworzonego przez google by zniechecic

    zle mnie zrozumieliscie, dostalem reklame na skrzynce w onecie i sie
    oburzylem bo szukaja jeleni :)

  • 9. Data: 2010-11-10 13:51:56
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-09 20:09, Skylla pisze:

    > Zgłoś to na policję.Ktoś musi za to beknąć ;-)

    :)

  • 10. Data: 2010-11-16 08:42:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Slavekk" <s...@g...pl>

    > Ale ci nikt tych 120zł nie zabiera.

    Sam je oddaje

    > Możesz je wydzwonić.

    No to już ich nie ma bo może tylko wydzwonić

    > A telefon masz za 1zł
    > ;-)

    Telefon jest za zawarcie umowy +1zł