  • 61. Data: 2019-06-17 17:08:53
    Temat: Re: MMS
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-17 o 16:02, Liwiusz pisze:

    > Podali. Coś źle patrzysz.

    Bo ten kretyn jest slepy i nie widzi strzałki po prawej stronie ekranu
    na stronie operatora:D za to widzi że ktoś zacytował więcej, i tylko
    jemu się nie podoba.
    Nie przeprosi że nie dowidział :D
    Dostał wskazówki ale je olał :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 62. Data: 2019-06-19 17:05:54
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał:

    > Bo ten kretyn

    Spadaj kretynie na bambus.

    > jest slepy i nie widzi strzałki po prawej stronie ekranu na stronie
    > operatora:D

    Skąd kretynie ten wniosek? Dojrzał i wykorzytał. I co to zmienia? Gdzie są
    podane konkretne dane dotyczące operatora? Daj sobie siana i wynoś sie, bo
    jesteś za głupi na ten temat. A co do Animki. Wkurzyła mnie swoim kretyńskim
    cytowaniem i tym że nie reaguje na zwracaną uwagę. Przepraszam za swoje
    zachowanie Animkę, ale Ciebie nie. Pozostaję przy swojej opinii.

    Pzdr

  • 63. Data: 2019-06-19 22:14:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-19 o 17:05, Kamil pisze:

    > Spadaj kretynie na bambus.

    Nie zmienia to faktu że jesteś kretynem, zaraz to udowodnię :)

    > Skąd kretynie ten wniosek? Dojrzał i wykorzytał.

    Kłamiesz :]

    > I co to zmienia? Gdzie
    > są podane konkretne dane dotyczące operatora?

    Tutaj, kretynie (przepisałem z https://wrodzinie.com.pl/konfiguruj) to
    czego nie widziałeś:

    Punkt dostępowy:
    Nazwa:MMS
    APN: wrmms
    MMSC: http://mms.wrodzinie.com.pl:8002
    Proxy dla MMS: 212.2.96.16
    Port MMS:8080

    Od samego początku zacząłeś:
    Wlazłeś na stronę https://wrodzinie.com.pl/konfiguruj i zwyczajnie nie
    potrafiłeś po niej nawigować. Dane w/w cały czas tam są (strzałka
    czerwona) ale trzeba było kliknąć strzałkę po prawej stronie ekranu (
    strzałka niebieska)

    Masz obrazek, nieogarze ze strzałkami:
    https://pokazywarka.pl/nieogar/

    Z nudów sobie zadzwoniłem pod numer 720 00 7777 i zdziwienie mnie
    ogarnęło, bo prawie natychmiast zgłosiła się miła pani i można było od
    niej uzyskać informacje, które również są na stronie.

    ...no ale skoro nie kumasz czaczy co to APN i jak ugryźć to ciastko (od
    samego początku to napisałeś) i zachowujesz się jak gbur i buc, uznałem
    że się jeszcze pobawię w "nieogara"...ale mi się znudziło. Masz podane
    na tacy :]

    > Daj sobie siana i wynoś
    > sie, bo jesteś za głupi na ten temat.

    Jak widać na załączonym obrazku, target "głupi" tyczy się ciebie :]

    Możesz tylko wypierdalać. Co piszę i gdzie piszę to moja sprawa :]

    Możesz nie czytać i nie odpisywać ale jak napisałem wyżej, nie zmienia
    tego że jesteś kretynem :]

    > Przepraszam za swoje zachowanie Animkę, ale Ciebie nie. Pozostaję przy
    > swojej opinii.

    Nie musisz mnie przepraszać. Następnym razem cię oleję albo będę się
    nabijał z twojej głupoty :)